Oglądalność polskich lig żużlowych

W minioną niedzielę rozegrano kolejne spotkania polskich lig żużlowych. Oglądalność w Enea Ekstralidze była mniejsza od dotychczasowej średniej.

W tym artykule dowiesz się o:

W minioną niedzielę rozegrano tylko jedno spotkanie ENEA Ekstraligi. Mecz KantorOnline Viperprint Włókniarz Częstochowa - Grupa Azoty Unia Tarnów oglądało w nSport 80 154 widzów. Nie doszedł do skutki drugi mecz, który miał być transmitowany na żywo. W Gorzowie, gdzie Stal miała rywalizować z Unibaksem Toruń na przeszkodzie stanęły warunki atmosferyczne.
[ad=rectangle]
Magazyn Enea Ekstraligi zobaczyło 28 161 widzów i jest to jak dotąd drugi wynik oglądalności tej pozycji.

W sobotę rozegrano Grand Prix Danii. Turniej na żywo w Canal + oglądało 126 125 widzów.

W niedzielę kibice sportu żużlowego mogli na żywo oglądać także mecz Nice Polskiej Ligi Żużlowej, w którym spotkały się GKM Grudziądz i PGE Marma Rzeszów. Tę rywalizację na żywo śledziło 63 562 widzów.

Jak dotąd rekord oglądalności został pobity w 4. kolejce Enea Ekstraligi w sezonie 2014. Wówczas mecz Fogo Unia Leszno - SPAR Falubaz Zielona Góra oglądało 206 123 widzów.

Wybrane pozycje minionego weekendu, ze szczególnym uwzględnieniem spotkań i turniejów żużlowych:

StacjaProgramAMR
TVP Sport MŚ: Holandia - Meksyk 242279
Polsat Sport Liga Światowa: Iran - Polska 237092
TVP Sport MŚ: Kostaryka - Grecja 199023
Canal + Grand Prix Danii 126125
Polsat Sport Liga Europejska: Polska - Rumunia 117102
Polsat Sport News Beach Soccer: Polska - Portugalia 100881
nSport Włókniarz Częstochowa - Unia Tarnów 80154
TVP Sport GKM Grudziądz - PGE Marma Rzeszów 63562
Eurosport Snooker 53827
nSport Magazyn Enea Ekstraligi 28161

Zestawienie oglądalności spotkań Enea Ekstraligi w nSport:

KolejkaMecz nr 1Mecz nr 2Mecz nr 3Średnio
1. kolejka 123000 87000 129000 113000
2. kolejka 176000 158000 132000 155333
3. kolejka - 171000 205000 188000
4. kolejka 87084 158260 206123 150489
5. kolejka - 119549 165900 142725
6. kolejka - 158667 155069 156868
7. kolejka - 167145 71065 119105
8. kolejka - 105507 88248 96878
9. kolejka - 115250 118491 116871
10. kolejka - 80154 - 80154
22 spotkania Łącznie 2977512 Średnio 135341

Zestawienie oglądalności spotkań Nice Polskiej Ligi Żużlowej w TVP Sport:

KolejkaOglądalność
1. kolejka -
2. kolejka 120100
3. kolejka 145400
4. kolejka 105286
5. kolejka -
6. kolejka -
7. kolejka 52121
8. kolejka -
9. kolejka -
10. kolejka 63562
Razem: 486 469 Średnio: 97 294

Dla porównania - średnia oglądalność żużla na platformie NC + w minionym sezonie wynosiła 93 194 widzów (dane wg AGB Polska). Najwyższa średnia oglądalność wyniosła 178 060 widzów (Stelmet Falubaz Zielona Góra - Unibax Toruń). Średnia oglądalność żużla w TVP Sport w sezonie 2013 wynosiła 160 347 widzów (dane wg AGB Polska). Najwyższa średnia oglądalność wyniosła 265 539 widzów (Tauron Azoty Tarnów - Stal Gorzów).

Statystyki oglądalności platformy NC+ i TVP Sport w sezonach 2009 - 2013:

SezonStacjaŚrednia oglądalność live
2009 TVP Sport 121 390
2010 TVP Sport 106 206
2011 TVP Sport 151 164
2012 TVP Sport 160 347
2013 NC + 93 194

Jesteśmy na Facebooku. Dołącz do nas!

Komentarze (8)
avatar
smok
1.07.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Trzeba uwzględnić dane z telewizji regionalnej, wtedy będzie to rzeczowe. 
avatar
sympatyk żu-żla
30.06.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
to co wypisano po wyżej zdaje się być nie wiarygodne gdyż sam mogę twierdzić że oglądalność jest o wiele wyższa pozdrawiam liczusiów 
avatar
Rotmistrz79
30.06.2014
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
GKM - Stal na regionalnych ok.220 tys widzow 
avatar
738
30.06.2014
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Raczej chodzi o sezon 2012 ;) 
avatar
CunninLynguists
30.06.2014
Zgłoś do moderacji
9
1
Odpowiedz

Statystyki oglądalności platformy NC i TVP Sport w sezonach 2009 - 2013:
Sezon Stacja Średnia oglądalność live
2009 TVP Sport 121 390
2010 TVP Sport 106 206
2011 TVP Spo Czytaj całość

Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.