Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

Victoria Piła - MDM Komputery Dreier ŻKS Ostrovia - pomeczowe Hop-Bęc

Victoria Piła pewnie pokonała Ostrovię 51:39 w pierwszym spotkaniu półfinałowym PLŻ 2. Wśród gości kompletnie zawiódł Peter Karlsson, który pokonał wyłącznie juniorów.
Robert Szłapak
Robert Szłapak

Hop:

Dwa udane powroty

Na mecz z Ostrovią do pilskiej drużyny wrócili Jesper Monberg i Kamil Pulczyński. Duńczyk od dłuższego czasu zapewniał, że jest już świetnie przygotowany i potwierdził to na torze. Zdobył dwanaście oczek i był zdecydowanie najlepszym zawodnikiem meczu. Nadspodziewanie dobrze zaprezentował się także Kamil Pulczyński. Wychowanek toruńskiego klubu wskoczył do składu w ostatniej chwili z powodu kontuzji Steena Jensena. Dzięki sponsorowi Victorii - byłemu żużlowcowi Jackowi Pionke, pożyczył na to spotkanie silnik i zupełnie nie przypominał zawodnika z poprzednich spotkań. Był bardzo ambitny i waleczny, co przełożyło się na ważne dla drużyny punkty.


Arkadiusz Pawlak pewnym punktem Victorii

O juniorze pilskiego klubu w minionym sezonie nie słyszał niemalże nikt. Arkadiusz Pawlak sporadycznie pokonywał rywali i to głównie w słabo obsadzonych zawodach młodzieżowych. W tym roku sztab szkoleniowy Victorii postawił na niego od pierwszego meczu i ten odpłaca się wynikami. Lepszy sprzęt i regularne starty w wielu zawodach pozwoliły mu stać się solidnym punktem Victorii.

Bęc:

Fatalna postawa Petera Karlssona

Szwed do meczu w Pile nie zawiódł w polskiej lidze w tym sezonie ani razu. Tym razem, na wymagającym torze, zupełnie sobie nie poradził. Nawet gdy dobrze wyszedł ze startu to szybko tracił pozycje i dojeżdżał do mety daleko za rywalami. Postawa Karlssona dziwi tym bardziej, że już w tym sezonie występował na pilskim torze i był wręcz nieosiągalny dla żużlowców Victorii.

Brak Porsinga

Ostrowianie otwarcie mówią, że nie interesuje ich nic innego niż awans już w tym sezonie, jednak mimo to w Pile zabrakło Nicklasa Porsinga. Duńczyk jest jednym z najlepszych zawodników ligi i jego brak był bardzo widoczny. Zastąpił go David Bellego, który mimo że miał do dyspozycji motocykle i mechaników Tomasza Gapińskiego, to był zupełnie bezbarwny.

Pobici kibice z Ostrowa

Do Piły przybyła liczna grupa fanów Ostrovii i część z nich z pewnością nie wywiezie z miasta nad Gwdą dobrych wspomnień. Kilku kibiców z Ostrowa zostało pobitych przez... kibiców z Ostrowa. Doping dla gości był także dość specyficzny, ponieważ jedna grupa fanów przebywała w tzw. klatce, a druga kilka metrów obok.
  

Co było największym "bęc" meczu w Pile?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Żużel na Facebooku
Zgłoś błąd
inf. własna

Komentarze (106):

  • KŻ Victoria Pila Zgłoś komentarz
    Mecz będzie zacięty także nie odwarze się typować wyniku :D
    • Leki Luzer Zgłoś komentarz
      to taki spadek teraz ma Pk twierdzicie watpie w to a Lahti to jest tez taki gosc jak nie placa nie jedzie pokazal to rok temu w krakowie a ze pk i niklas szli na ugody to cierpliwosc sie kiedys
      Czytaj całość
      konczy i sentymenty jaka placa taka praca nie ma placy nie ma pracy proste a poczytajcie pare artykolow do tylu jak pan prezes Wodniczak stwierdzil ze za organizacje meczu polska australia zarobil tylko tyle by pokryc koszty gora 3 meczy ligowych wiec na czym sie opiewa na tym ze kibica stac na bilety wydac 100zl jak idzie z rodzina chyba jest nie powazny nie kazdy w tak malym miescie zarabia po 2000 do 3000tys zeby na to sobie pozwolic ceny jak na ekstra lidze a poziom 2ligowy czem w lodzi bilet na 2 osoby dorosle i dziecko kosztuje 25zl razemn z programem w innych niastach sa bilety rodzinne tylko u nas cena biletu 25 zl i programu 7 jak na ekstralidze a jak by czlowiek pomyslal tokiem zarzadu to trzeba wydac 100zl idac z cala rodzina szkoda slow poprostu pazernosc zarzadu i ceny odstraszaja kibica nie raz zostaj zas tylko ci co firmy karnety kupily i ludzie nabyli w promocji no i moze jakies 2000 do 3000tys ludi co kupuje bilety i zas jest na stadionie miedzy 4000 a 7000 tys wiec gdzie tu jest logika przy cenach przystepnych na warunki ostrowskie byl by pelen stadion i brak zadluzenia oraz pewna plynnosc finansowa klubu a nie tak jak jest teraz tylko czemu nam mydla oczy ludzie ogarnijcie sie chyba ze nie umiecie liuczyc zreszta tu wiekszosc to ludzie z gimnazju na utrzymaniu mamy czy taty wiec o niczym nie maja pojecia i wierza w to co starszy powie wiec wierzcie dalej a zas po sezonie okarze sie ze klub ma zadluzenie w granicach 500000lub miliona a mowiono ze jest ok oczasnijcie sie
      • RaVi Zgłoś komentarz
        ehh pogoda zapowiada sie nieciekawa od soboty leje a w niedziele burze:( Ale co portal to inaczej ja jednak jesli o to chodzi wierze jednemu a tu niestety nieciekawie ale poczekamy bo to sie
        Czytaj całość
        jeszcze moze zmienic
        • Leki Luzer Zgłoś komentarz
          tak moze byc z tego co slyszalem niklas za rok idzie do ekstralipy i ponoc do klubu stabilnego finansowa Pk podobno oststni sezon niby juz w polskiej lidze wiec kto wie a Timo nie wiadomo ale
          Czytaj całość
          mozna podejrzewac ze tez mial zaleglosci bo pare meczy mial slabych a teraz znowu jedzie jak na poczatku sezonu wiec cos jest na rzeczy
          • ostrowianin2 Zgłoś komentarz
            i czy nie jest to miłe ...po co sie obrzucać błotem ..byłem równiez na kilku meczach w Pile jeszcze gdy u Was jezdzili Pawliccy super atmosfera, pilśmy razem z Pilanami piwo fajnie było.
            Czytaj całość
            Kilku troli z Ostrowa jest przeciwko wam, wiekszosc jednak Wam dobrze życzy.nawet jesli my nie odrobimy punktów trudno pozdrawiam jeszcze raz i ide spac bo jutro zapierdol z rana w pracy.boje sie zeby was nie zamkneli w nowo wybudowanym sektorze gosci.bo bedziecie mówic ze zamknelismy Was w klatce a tu wcale nie o to chodzi.klatka jest dla gosci kopanej w OSw
            • Leki Luzer Zgłoś komentarz
              tak sa jakies oswiadczenia tylko regulamin sportu zuzlowego jest tak sformulowany ze zaden zawodnik nie moze mowic oficjalnie zeklub mu zalega w trakcie sezonu bo zostaje ukarany przez klub oraz
              Czytaj całość
              gksz i pzm
              • -K- Zgłoś komentarz
                Walking Dead powiedz teraz cos smiesznego :) Pila macie szanse na awans,ale trzeba drozsza punktowka zmotywowac Monberga do lepszej jazdy w Ostrowie. Do tego jakby wziasc Barkera, to naprawde
                Czytaj całość
                mozecie obronic 12 punktow. Bielusow 10, Swist 10, Monberg 10 I reszta 10!
                • Victoria Piła Zgłoś komentarz
                  Ich prezes na fb: "Robert dzięki ja juz mam decyzje co do dalszej pracy oni wygrają z Pila i Krakowem bez długów ale to bedzie juz wiesz co " Taki pewny :)
                  • krynston Zgłoś komentarz
                    Jakieś zaklinanie i modły są tu odprawiane przez niektórych z muchą na czole.
                    • brak nicka Zgłoś komentarz
                      a mówiłem zamknąć japy...teraz na kolanach będziemy prosić!wiecie o co!
                      • Mnich21 Zgłoś komentarz
                        Ludzię popatrzcie na siebie jak wy wyglądacie! Mówię tu wszystkich napinaczach. Znając życie to internetowi napinacze przychodzą tylko na meczę we własnym mieście a na wyjazd to już
                        Czytaj całość
                        nikt nie jeździ. Nie lepiej pokazać jakże chorej piłce, że żużel jest JEDEN, kibice stanowią jedność i wszystkie miasta powinno być jedną wielką zgodą? Nie porównujmy się Panowie do tych łachudrów z piłki. Tak najeżdżacie FC z Ostrowa, że to dzieciarnia a przynajmniej Oni wspierają klub, chcą coś zrobić i kieruję się teraz z osobna do tych pikników z Ostrowa. Co takiego wy chcielibyście zrobić by klub wyszedł na prostą i był wypłacalny, był przykładem dla innych? Bo nie widzę by byście coś robili w tym kierunku. Tylko chodzą na żużel i narzekają, tu coś im nie pasuję, tam coś nie pasuję. Oni przynajmniej mają pasję i chcą ją ciągnąć, robić coś w tym kierunku! Może nie jest to na jakimś wysokim poziomie ale trening czyni mistrza! Miejcie trochę skrupułów i zastanówcie się nad samym sobą a nie nad tym co robią inni! Dziękuję. Pozdrawiam wszystkich normalnych kibiców. Zapraszam do Ostrowa na mecz w przyszłą niedzielę. Emocje będą gwarantowane! :)
                        • Feelek Zgłoś komentarz
                          Generalnie w Ostrowie szykuje się piękne widowisko. I fajnie.
                          • brak nicka Zgłoś komentarz
                            marselus jak to czytasz to uspokój naszych ziomków z forum,sam bym to zrobił ale kilka lat sie tam nie logowałem i hasełko uciekło.Nie krzyczec mi na Mirasa!!!Współczuje mu bo wiem co
                            Czytaj całość
                            jest na rzeczy.Miras nas teraz potrzebuje jak nigdy jeszcze w tym sezonie!
                            Zobacz więcej komentarzy (93)
                            Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
                            ×
                            Sport na ×