Marek Cieślak: Zawodnicy są produktem reklamowym, skończyła się samowolka
Marek Cieślak uczula żużlowców, by ci odpowiednio reklamowali swoich sponsorów. - Ja w kurtce z logo sponsora nawet na zakupy do marketu chodzę - powiedział trener reprezentacji Polski.
Dawid Borek
Nie trzeba nikogo przekonywać, jak ważną rolę w karierze żużlowca odgrywają sponsorzy. Przez wsparcie darczyńców zawodnika stać na lepszy sprzęt, co przekłada się na wyniki. Reklamy sponsorów obecne są na motocyklach czy odzieży żużlowca, a reprezentanci czarnego sportu muszą bardzo dbać o dobry wizerunek swoich partnerów. - Moim zdaniem zawodnicy muszą się nauczyć, że są produktem reklamowym i ważne jest nie tylko to co noszą, ale i też to co mówią i robią. Ich zachowanie, ich słowa muszą być na poziomie, bo ten który umieścił nazwę swojej firmy na ich stroju, jest później oceniany i postrzegany przez pryzmat tego czy innego sportowca. Jeśli ten gada farmazony, to automatycznie przekłada się to na niekorzyść danej firmy. Dlatego skończyła się samowolka i czasy, kiedy można było mieć w du… to, jak przychodzimy ubrani na stadion. Zawodnik jako produkt reklamowy musi się stosować do reguł a one są ostre i są też bardzo rygorystycznie przestrzegane. To co w umowie jest święte - powiedział na łamach polskizuzel.pl Marek Cieślak.źródło: polskizuzel.pl
KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>