- Zawarliśmy profesjonalne kontrakty reklamowe, które ściśle regulują obowiązki zawodników, są uzależnione od osiągniętego wyniku sportowego. Nowa strategia jest rozszerzeniem naszej aktywności marketingowej związanej z żużlem, która dotychczas ograniczała się do działań w kraju. W naturalny sposób rozszerzamy siłę i skalę oddziaływania reklamowego - powiedział rzecznik prasowy Azotów Tarnów Jerzy Jurczyński. Indywidualne umowy reklamowe z tarnowską firmą podpisali: uczestnik Grand Prix Sebastian Ułamek, startujący m.in. w lidze szwedzkiej Janusz Kołodziej oraz Bjarne Pedersen, który jest jednym z czołowych zawodników aren Szwecji i Danii.
- Od lat jesteśmy partnerem Unii, również w nadchodzącym sezonie, a reklama sportowa jest trwałym elementem naszej strategii marketingowej. W tym roku zdecydowaliśmy się na rozszerzenie zasięgu tych działań z wykorzystaniem najlepszych zawodników Unii. Kołodziej, Pedersen i Ułamek będą reklamować naszą firmę podczas rozgrywek indywidualnych i startów w ligach zagranicznych - stwierdził rzecznik prasowy Azotów Tarnów.
- Proszę pamiętać, że mówimy o reklamie bezpośredniej i tej, która wynika z zagranicznych i międzynarodowych relacji telewizyjnych i prasowych w kilku krajach Europy. Aktualnie Janusz Kołodziej prowadzi rozmowy z klubem kolejnej ligi zagranicznej - dodał Jurczyński.