Urząd miasta, który posiada 97 procent akcji przeznaczy na grudziądzki klub 2,28 mln złotych. Będzie to niemal połowa budżetu beniaminka Ekstraligi.
[ad=rectangle]
Brakujące 2,7 mln złotych działacze GKM chcą uzbierać od sponsorów, z biletów i karnetów oraz z wpływów za transmisje telewizyjne. - Pod względem budowania budżetu klubu na ten sezon nie jest źle. Będą pieniądze od sponsorów, z karnetów i biletów, transmisji telewizyjnych. Przekonujemy kilka firm do wejścia w nazwę. Chodzi jednak o mniejsze pieniądze, niż kluby zwykle biorą za tytuł. Argumentujemy, że warto przekonać się, iż promocja poprzez nazwę w GKM da wymierne, konkretne rezultaty. Nasza wartość medialna wyceniona została przez instytut badania aktywności mediów na około 3 mln. zł. Wejście w nazwę tyle nie będzie kosztowało. Przekonujemy firmy, że sponsorowi tytularnemu opłaciłaby się współpraca z GKM, który w grudniu był najbardziej medialnym klubem żużlowym w Polsce. Bardziej nawet, niż mistrz Polski, Stal Gorzów - poinformował Zdzisław Cichoracki w rozmowie z Gazetą Pomorską - pomorska.pl.
W tegorocznym sezonie barwy GKM Grudziądz będą reprezentować m.in. Tomasz Gollob, Artiom Łaguta i Krzysztof Buczkowski.
Źródło: Gazeta Pomorska - pomorska.pl