Mistrzowie Polski w sezonie 2015 wystąpią pod nową nazwą

Po piątkowej zapowiedzi, Stal Gorzów ujawniła nazwę swojego nowego sponsora tytularnego, który sam zgłosił się do klubu z propozycją. W nazwie klubu zagości nazwa internetowego kantoru.

Marcin Malinowski
Marcin Malinowski
Nowy partner drużynowego mistrza Polski prowadzi internetowy kantor, który pozwala na wygodną, a przede wszystkim, szybką wymianę walut. Nie potrzeba wychodzić z domu, a wszystko odbywa się online po korzystnych kursach. MoneyMakesMoney.pl, bo pod takim adresem internetowym zarejestrowana jest firma, kieruje swoją działalność do każdego, kto potrzebuje jak najszybszego i najprostszego sposobu na wymianę waluty.
- Bardzo się cieszę z tego, że Stal Gorzów otrzyma dodatkowe wsparcie od sponsora tytularnego, a jest to wsparcie, które nie było wcześniej przewidziane w budżecie klubu - przyznał Ireneusz Maciej Zmora.

Dla Stali Gorzów oznacza to nowy zastrzyk gotówki, który z pewnością będzie bardzo przydatny. Szczególnie, gdy przyjdzie czas rozliczeń. - Pomoże nam to w sposób zdecydowany domknąć tegoroczny budżet - zdradził prezes gorzowskiego klubu.

Działacze przypominają jednak, że wcale nie zabiegali o to wsparcie. Już wcześniej mówiło się, że mistrzowie Polski nie zamierzają udostępniać miejsca w nazwie zespołu. Z oczywistych powodów decyzja ta została zmieniona. - Nie poszukiwaliśmy sponsora tytularnego. Kantor online Money Makes Money sam do nas trafił z zamiarem związania się z naszym klubem. A przecież na nadmiar pieniędzy nie narzekamy i dlatego podjęliśmy rozmowy - wyjaśnił Zmora.

Ile więc będzie wynosił budżet mistrzów Polski? - Jakiś czas temu przyjęliśmy zasadę, że na temat wyglądu budżetu mówimy tylko raz i jest to w momencie ubiegania się o licencję na kolejny sezon, dlatego też żadnych szczegółów umowy sponsorskiej ani na jakim etapie z realizacją naszego budżetu obecnie jesteśmy nie ujawnię - uciął sternik żółto-niebieskich.

Jednocześnie włodarze zespołu z miasta nad Wartą nie zapominają o podstawach. W przypadku braku sponsora tytularnego mistrzowie Polski nie popadliby w ruinę, a to dzięki wypracowanym wcześniej schematom. - Nie zmienia to naszej strategii prowadzenia klubu i budowania budżetu, który w dalszym ciągu ma się opierać na trzech głównych filarach: kibicach, sponsorach skupionych w Business Speedway Clubie i samorządzie. Na tym skupiamy całą naszą uwagę. Nie mniej jednak cieszymy się z tego, że udało się pozyskać środki z innego źródła, które są dla nas równie bardzo ważne - mówił prezes Stali.
Pozyskanie sponsora tytularnego nie wpłynie na dotychczasową strategię klubu Pozyskanie sponsora tytularnego nie wpłynie na dotychczasową strategię klubu
Pozyskanie MoneyMakesMoney.pl jako partnera to również świetna informacja dla całego Business Speedway Club, czyli klubu zrzeszającego ponad dwustu sponsorów gorzowskiej drużyny. - Mamy sponsora, którego nazwa po przetłumaczeniu brzmi: "pieniądze robią pieniądze" i w sposób wręcz doskonały wpisuje się w ideę, która winna przyświecać wszystkim, a w szczególności tym, którzy zajmują się prowadzeniem biznesu - wyjaśnił Zmora. Skoro nowy sponsor tytularny nie był wcześniej przewidywany w budżecie, oznacza to, że rozmowy na temat partnerstwa rozpoczęły się niedawno. Ile trwał cały proces? - Wszystko trwało trzy tygodnie. Warunki umowy zostały ustalone podczas dwóch dwugodzinnych spotkań - powiedział prezes klubu.

Trzy tygodnie minęły dokładnie w poniedziałek, 16 marca. Wtedy doszło do finalizacji sprawy. - To już była ostatnia tura rozmów. To spotkanie było najtrudniejsze, bo wówczas decydowało się pod jaką nazwą zgłosimy drużynę do rozgrywek. Ostatecznie ustaliliśmy, że starujemy jako Money Makes Money Stal Gorzów i mam nadzieję, że to jest dobry znak dla klubu, który przyniesie nam sukces - zakończył Ireneusz Maciej Zmora.

Stal Gorzów zachęca kibiców żółto-niebieskich do odwiedzania strony swojego nowego sponsora. Na MoneyMakesMoney.pl można swobodnie, szybko i łatwo wymienić walutę po korzystnym kursie.

KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>

Czy obecność sponsora w nazwie mistrza Polski to dobry pomysł?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×