Paul Bellamy przeprasza kibiców. Będzie szczegółowe dochodzenie

Nie milkną echa sobotniej kompromitacji na Stadionie Narodowym w Warszawie. Tym razem głos w sprawie całego zamieszania postanowił zabrać Paul Bellamy.

W tym artykule dowiesz się o:

Dyrektor BSI zdecydował się przeprosić kibiców, którzy wybrali się na Grand Prix Polski. - W imieniu firmy BSI chciałbym przeprosić wszystkich kibiców, którzy zjawili się na Stadionie Narodowym. Jestem kompletnie rozczarowany tym, jak potoczyły się sobotnie zawody. Szanujemy decyzję jury FIM, która postanowiła zakończyć turniej po dwunastu wyścigach ze względu na zły stan toru.
[ad=rectangle]
Ponadto Paul Bellamy zapewnił, iż w sprawie sobotniej kompromitacji zostanie przeprowadzone dokładne śledztwo, które rozwieje wszelakie wątpliwości i niedomówienia. - Wiele informacji przekazywanych przez media jest niedokładnych. Będziemy się domagać szczegółowego dochodzenia w sprawie tego, co się wydarzyło. Po jego zakończeniu zostaną zaprezentowane wyniki.
 
Źródło: Facebook/speedwaygp.

Komentarze (154)
avatar
sympatyk żu-żla
22.04.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
P,Paul na przód trzeba P Olsena ukarać za skandaliczne zrobienie toru.Jeżeli ktoś się podejmuje wykonanie jakiejś pracy należy to robić rzetelnie w razie czego coś się psuje mieć w zapasie kole Czytaj całość
avatar
Maciek Rusin
21.04.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Już dawno temu na pytanie dziennikarza " Co by Pan zmienił w GP?" Hans Nielsen powiedział " Tylko dyrektora " 
avatar
art4fun
21.04.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
do not apologize. give us our money 
miroslaw998
21.04.2015
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
" Szanujemy decyzję jury FIM, która postanowiła zakończyć turniej po dwunastu wyścigach ze względu na zły stan toru."
Oto macie kolejną i kłamliwą kanalię.
On nawet nie wie ile biegów się odbył
Czytaj całość
avatar
Jacek
21.04.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Śledztwo BSI wykaże, że wszystkiemu winni są zawodnicy, którzy powinni zdawać sobie sprawę, w jakim stanie jest tor i jeździć wolniej, najlepiej bez uślizgu na łukach. W ten sposób w torze nie Czytaj całość