Klip jest początkiem akcji #WybrzeżePowraca, które ma na celu pokazanie, iż do gdańskiego żużla wraca normalność, przejrzystość i dobry wizerunek. Gdańszczanie chcą poprzez ten klip promować dyscyplinę w różnych miejscach. - Wideoklip powstał głównie z myślą o promocji klubu. Mamy nadzieję że zainteresuje on gdańskim speedwayem nowych mecenasów czarnego sportu, a tych dotychczasowych utwierdzi w przekonaniu, że warto na nas stawiać. Klip odwołuje się też do wartości cenionych przez kibiców zarówno tych wiernych jak i tych, którzy z żużlem nie mieli jeszcze wiele wspólnego - powiedział Krzysztof Klinkosz, rzecznik prasowy Wybrzeża Gdańsk.
[ad=rectangle]
- Produkcję zrealizowała firma KarabinMaszynowy.com. Co godne podkreślenia twórcy, na co dzień fani gdańskiego żużla, nie wzięli za realizację przedsięwzięcia nawet złotówki a tego typu produkcje - nagranie zdjęć, montaż, muzyka dedykowana danemu projektowi - z zaangażowaniem najnowocześniejszego sprzętu, kosztują wiele tysięcy złotych - dodał Klinkosz. Wszystkie zdjęcia powstały podczas meczu Wybrzeża z KMŻ-em Motor Lublin i podczas przygotowań do spotkania z Polonią Piła, które odbędzie się już w czwartek.
Wybrzeże Gdańsk rusza z akcją #WybrzeżePowraca (wideo)
GKŻ Wybrzeże we współpracy z firmą KarabinMaszynowy.com przygotowało film promujący klub. Wideo rozpoczynające akcję #WybrzeżePowraca zawiera niecodzienne ujęcia pokazujące piękno żużla.