Tadeusz Zdunek: Odbudowa wizerunku gdańskiego żużla chyba nam się udaje

Tadeusz Zdunek chce, by Wybrzeże bezboleśnie przejechało sezon w PLŻ 2. Działania związane z budową frekwencji oraz z dobieraniem zawodników do składu są prowadzone z myślą o kolejnych latach.

Dla Stowarzyszenia GKŻ Wybrzeże ważny jest rozwój młodzieżowców. W niedzielę zdali oni egzamin. - Już przed meczem zakładaliśmy, że w przypadku pozytywnego wyniku, nasi młodzieżowcy pojadą po pięć biegów. Przeciwnik nie był zbyt wymagający i mogliśmy sobie na to pozwolić - powiedział Tadeusz Zdunek, prezes klubu.
[ad=rectangle]
Na swoją szansę wciąż czeka najmłodszy z młodzieżowców, Aureliusz Bieliński. Sternik czerwono-biało-niebieskich wyjaśnił dlaczego Wybrzeże jeździ w najsilniejszym możliwym składzie. - Rozpatrywaliśmy taką możliwość, ale zapadła decyzja, by testować seniorów. Nie będę ukrywał, że staramy się myśleć perspektywicznie w kontekście kolejnych sezonów. My patrzymy krok w przód i testujemy żużlowców już pod kątem przydatności w kolejnym roku, by nie działać na ostatnią chwilę - zauważył Zdunek

Niedawno do drużyny dołączył Łukasz Sówka, który mocno się stara, jednak na razie jego wyniki są dalekie od oczekiwań. - Właśnie po to Sówka jeździ w meczach, byśmy mogli sobie wyrobić zdanie na jego temat. To od niego zależy czy się rozwinie i będziemy chcieli z nim dalej współpracować, czy trzeba będzie zacząć testować kogoś innego. Ostateczna decyzja należy do trenera. Każdy w klubie ma swoją rolę - jeden zajmuje się cateringiem, drugi organizacją wejścia na bramkach, a jeszcze kto inny ma swoje zadania. Ja jako właściciel firmy nigdy nie chciałem się wtrącać w czyjeś kompetencje - podkreślił.

Chociaż na mecz z Kolejarzem Intermarche przyszło mniej osób niż we wcześniejszych dwóch kolejkach, włodarze klubu są zadowoleni z frekwencji. Jak udało nam się dowiedzieć, w trzech pierwszych meczach PLŻ 2, sprzedano więcej biletów, niż przed startem rozgrywek zakładano na cały sezon. Również dzięki temu w klubie nie ma problemów z realizowaniem bieżących płatności. - Ostatnia frekwencja to dla nas pozytywne zaskoczenie bo spodziewaliśmy się, że będzie gorzej. Przeciwnik był słabszy, do tego przełożony na niedzielę finał Drużynowego Pucharu Świata z pewnością również zabrał nam trochę kibiców. Podliczając wpływy z biletów wyszło, że na spotkanie z outsiderem tabeli przyszło 3 tysiące ludzi. To chyba nie jest najgorzej - stwierdził Zdunek.

Gdańszczanie chcą aktywnie pracować nad tym, by żużel w Gdańsku rósł w siłę. - Cały czas myślimy o tym, by odbudować gdański żużel. Chyba nam się to udaje, skoro na mecze najniższej klasy rozgrywkowej potrafi przyjść 5 tysięcy ludzi - podsumował Tadeusz Zdunek.

Komentarze (41)
avatar
czarecki cezary
17.06.2015
Zgłoś do moderacji
3
0
Odpowiedz
Gratulacje i powodzenia p.Zdunek .
Wierzymy ,że powrót na szczyt to czysta formalność i kwestia czasu . 
avatar
sympatyk żu-żla
16.06.2015
Zgłoś do moderacji
5
0
Odpowiedz
P.Zdunek gratulacje i powodzenia wyciąganiu na prostą Gdańskiego żużla. 
avatar
Damian GKS
16.06.2015
Zgłoś do moderacji
5
0
Odpowiedz
Amon przyzwyczajaj się za rok to twój marny klubik będzie walczył z Rawiczami i innym 2-ligowca :v 
avatar
darek pe
16.06.2015
Zgłoś do moderacji
3
0
Odpowiedz
No narazie frekwencja niezla - to fakt.Oby tak dalej,powodzenia Wybrzeze! 
avatar
vexel
16.06.2015
Zgłoś do moderacji
8
1
Odpowiedz
Dobrze, że w Gdańsku jest ktoś taki jak pan Zdunek. Szanuję ludzi, którzy chcą wykładać własne pieniądze na ten sport. Życzę Wybrzeżu szybkiego powrotu do Ekstraligi, oby 10-zespołowej:) 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.