Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Tenis
  • Zimowe

Zawodnicy KMŻ Motoru Lublin do wzięcia

Wobec problemów finansowych i ryzyka nie wystartowania w lidze, KMŻ Motor nie prowadzi negocjacji kontraktowych ze swoimi zawodnikami. Ales Dryml, Mathias Thoernblom czy Ronnie Jamroży nie powinni mieć problemów ze znalezieniem nowego pracodawcy.
Michał Wachowski
Michał Wachowski

By myśleć o otrzymaniu licencji na starty w przyszłym sezonie, KMŻ Motor Lublin musi uporać się do końca listopada z długiem, który wynosi przeszło 230 tysięcy złotych. Klub nie może liczyć na pomoc miasta i szuka wsparcia u sponsorów.

Jak słyszymy ze strony klubu, inne sprawy, takie jak rozmowy z zawodnikami o przyszłym sezonie zostały odłożone na dalszy plan. - Na razie pracujemy nad tym, by znaleźć potrzebne pieniądze. Mamy na to czas do końca listopada. To jest kluczowe dla przyszłości klubu. W innym wypadku nie wystartujemy przecież w lidze - mówi prezes Andrzej Zając.

Inna sprawa, że zawodnicy, zdając sobie sprawę z sytuacji finansowej klubu, szukają przed kolejnym sezonem bardziej stabilnego pracodawcę. Kłopotów ze znalezieniem nowego pracodawcy nie powinni mieć chociażby Ales Dryml (średnia bieg. 2,214), Timo Lahti (1,885), czy Mathias Thoernblom (1,714). Na brak ofert nie powinni narzekać także polscy seniorzy, na czele z Ronniem Jamrożym, Kamilem Pulczyński i Edwardem Mazurem. Ostatni z nich przyznaje, że rozmawia obecnie z dwoma klubami.

W Lublinie zaznaczają, że rozmowy kontraktowe ruszą w przypadku realnych szans na otrzymanie licencji na przyszły sezon.

Czy Motor Lublin wystartuje twoim zdaniem w lidze?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Żużel na Facebooku
Zgłoś błąd
inf. własna
Komentarze (16):
  • RECON_1 Zgłoś komentarz
    Szkoda ze kolejny klub ma problemy i prawdopodobnie nastapi jego roczna nieobecność,ale wypada mieć nadzieje ze gdy powrocci to będą dzislali w nim ludzie którzy nie dopuszcza do jego
    Czytaj całość
    ponownego upadku.
    • yes Zgłoś komentarz
      Zanosi się na to, że mogą pytać o pracę na 2016 również zawodnicy innych klubów. Czas pokaże kto i skąd - takie mamy czasy.
      • gutexo Zgłoś komentarz
        a co będzie z Mastersem , ktoś z eligi go bierze ?
        • intro Zgłoś komentarz
          NATYCHMIAST dopuścić w 2 lidze i zawodach juniorskich 2zaworowe 600!! Ograniczy to koszty w 2 lidze o połowę!!!! Na co łajzy z GKSŻ i PZM czekają??
          • Melbor Zgłoś komentarz
            te naswiska raczej nie powalają ot ekipa sierot sportowych nawet nie zawojowała Lublina to s kim mają oczarować oprucz kasjerki ,mamy nadzieje że klub się pozbiera i zbuduje ekipę
            Czytaj całość
            ambitnych zawodników anie armią życiowych kalek dla kturych to sposób na życie
            • GO MOTOR GO Zgłoś komentarz
              Najlepsze rozwiązanie to usunięcie klubu. Ludzie nie produkujcie się z wpisami że Lublin nie może upasć ale nie ma wyboru!! W 2017 ten klub powróci i przejmnie to ktoś rozsądny... Bury
              Czytaj całość
              coś sie rwie do żużla i mam nadzieje że jak go poprze kilka firm to podejmie sie tego a on myśle że kase ładną na stół wyłoży. Plusem jest że szkółka dalej sie rozwija w 2017 mam nadzieje że znajdzie sie 2-3 którzy będą umieli jeździć, a klub pozyska jeszcze kilku z wyższej półki żeby awansować z dużym budżetem jakim może zaoferowac Bury. No ale potrzeba czasu i przemyśleń... A miasto niech chociaz kupi nam tą maszyne startowa bo juz nerwica mnie bierze na te kpiny i zielone światła...
              • półkownik Zgłoś komentarz
                Dryml spokojnie w 1 lidze znajldzie angaż to zawodnik z talentem tylko zachowuje się na torze trochę jak ryba bez wody nadal liczę na tego zawodnika w światowym żużlu .
                • krzyzak1233 Zgłoś komentarz
                  Motor Lublin , zasluzony klub nie mozna pozwolic aby go nie bylo na liscie zuzla w polsce , caly Zakon Krzyzacki trzyma kciuki za was i zyczy wszystkiego najlepszego ,, powodzenia,,
                  • Guy Martin Zgłoś komentarz
                    ratunek dla Motoru ? Powinni wypuscic karnety juz teraz cena 100 zlotych . Jest tam 2300 fanow speedwaya ktorym lezy na sercu los klubu ?? Jak tak to niech sie doloza juz teraz . Jak nie ma to
                    Czytaj całość
                    jakby wam to powiedziec nie ma sensu tego kontynuowac
                    • sympatyk żu-żla Zgłoś komentarz
                      Powodzenia życzę klubowi w uzyskaniu brakującej kwoty oraz wypłaceniu zawodnikom zaległych pieniędzy ,Dalszej jazdy w kolejnym sezonie w lidze,, Jeżeli taką pomoc klub by otrzymał
                      Czytaj całość
                      zawodnicy za pewne nowych pracodawców znajdą , Lublin owszem znajdzie zawodników ale nie tak wartościowych jakich miał ,Kolejne sezony będzie klub skazany na jazdę w2L, bez szans na awans wyżej,
                      • pawel92a Zgłoś komentarz
                        Mam nadzieję, że Motor jednak sobie poradzi, bo im więcej ośrodków żużlowych w Polsce, tym lepiej dla wszystkich. Zapraszam na mojego bloga, gdzie opisuję szerzej tę kwestię.
                        • KSM Wanda FUN Zgłoś komentarz
                          Nawet nie wiedziałem że jest ręczna w Lublinie. Jakby miasto dawało tyle na żużel co na ręczną, to kto wie ile razy Lublin byłby mistrzem Polski, a co z tego że Motor jeździ w 3
                          Czytaj całość
                          lidze, piłka jest w 4 z naszymi Karpatami a stadion dostali jak na Ligę Mistrzów. Zając to fatalny prezes, w stylu "mama daj" :)Mam nadzieję że przejmie ten klub jakiś profesjonalny menadżer
                          • yes Zgłoś komentarz
                            Szkoda Motoru Lublin. Może ktoś jednak jeszcze pomoże??
                            Zobacz więcej komentarzy (3)
                            Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
                            ×
                            Sport na ×