KMŻ Motor: Nie ma chętnych na sponsora tytularnego

KMŻ Motor Lublin liczy na to, że w przypadku, gdy zawarte zostaną ugody z zawodnikami, klub otrzyma licencję nadzorowaną. Włodarze Koziołków martwią się jednak faktem, że brakuje kandydatów na sponsora tytularnego.

Jak informowaliśmy wcześniej, część zawodników porozumiała się już z klubem w sprawie zaległego wynagrodzenia. KMŻ Motor Lublin liczy na rozłożenie długu w czasie i jego ostateczną spłatę do czerwca 2016 roku. - Nadal działamy w tej sprawie. Na ten moment nie wszyscy żużlowcy wyrazili zgodę na podpisanie ugody, ale nadal rozmawiamy. Jest jeszcze trochę czasu i liczymy, że uda nam się porozumieć z każdym z nich - przyznaje prezes klubu, Andrzej Zając.

Sytuacja KMŻ Motoru wyglądałaby inaczej, gdyby udało mu się znaleźć jeszcze w grudniu sponsora tytularnego. Warto przypomnieć, że aktualne zadłużenie klubu wynosi aż 300 tysięcy złotych. - Jedna z firm wyrażała nawet zainteresowanie, ale ostatecznie podjęła decyzję, że nie zaangażuje się w sponsorowanie klubu - wyjaśnił prezes Koziołków. Obecnie żadne rozmowy w tej sprawie nie są prowadzone, a znalezienie sponsora tytularnego przed wiosną przyszłego roku będzie trudne.

Klub z Lublina przygotowuje się do tego, by w przypadku otrzymania licencji nadzorowanej, uzyskać pieniądze ze strony mniejszych sponsorów. Prezes Andrzej Zając zaznacza także, że KMŻ Motor myśli o tym, by zorganizować w przyszłym roku kilka prestiżowych turniejów. - W przypadku dobrej frekwencji i zysków, moglibyśmy na tym zarobić - przyznał. Na ten moment priorytetem klubu jest jednak przygotowanie do procesu licencyjnego.

Komentarze (28)
avatar
yes
4.12.2015
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
"W przypadku dobrej frekwencji i zysków, moglibyśmy na tym zarobić" - jeżeli te ryzykowne warunki nie zostaną spełnione, będzie jeszcze gorzej. 
avatar
ѕαмυєℓ
4.12.2015
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Cały paradoks z lubelskim klubem polega na tym że nikt racjonalnie planujący swoje zaangażowanie w nasz klub w obecnej sytuacji nie zainwestuje swoich pieniędzy wiedząc że nie ma on poparcia mi Czytaj całość
avatar
sympatyk żu-żla
4.12.2015
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
P,Zając pan wiedzieć żaden biznes nie chce sponsorować sportu ,Sponsor ,który sponsoruje sport uważa ,,Zawodnik dana dyscyplina sportowa to jest żywa przemieszczająca się reklama i patrzy na z Czytaj całość
avatar
pojawiam sie i znikam
4.12.2015
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Nie ma sie co dziwić że brak chętnych. Ja to bym nawet 5 zł. nie dał takiemu prezesowi. Mają 300 tys. długu, przyjdzie sponsor tytularny, wyłoży te 300 tys. to Zająć wyda wszystko na podobny sk Czytaj całość
avatar
RECON_1
4.12.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Ciezko będzie znaleźć kogoś kto będzie chcial zaplacic za czyjeś dlugi. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.