Z pewnością do wysokiego, piątego miejsce w tabeli najbardziej przyczyniła się znakomita postawa grudziądzkich żużlowców na własnym torze. MRGARDEN GKM wygrał wszystkie spotkania na stadionie przy ulicy Hallera.
Dzięki świetnej postawie zawodników, kibice podczas meczów ligowych chętnie pojawiali się na trybunach. Łącznie mecze grudziądzan obejrzało 42700 kibiców, co daje średnią 6100 widzów na spotkanie. Podczas derbowego starcia z Get Well Toruń pobity został rekord. Pojedynek obserwowało 7300 fanów czarnego sportu. Wysoka frekwencja sprawiła, że wpływy z biletów były wyższe o 20 procent, w porównaniu do poprzedniego sezonu.
Starcie MRGARDEN GKM z Betard Spartą Wrocław miało największą oglądalność w telewizji. Spotkanie w stacji nSport+ obejrzało 229 tysięcy widzów (średnia dla całej ligi to 188 tysięcy na mecz).
W mediach pojawiło się aż 22 621 materiałów na temat grudziądzkiego klubu. Informacje o drużynie dotarły do 121 milionów osób, a wygenerowały ekwiwalent reklamowy w kwocie ponad 33 milionów złotych. Zespół w większym wymiarze wsparli również sponsorzy, którzy przekazali o 11 procent wyższe sumy niż w poprzednim roku.
ZOBACZ WIDEO Jarosław Hampel: Trudno to nawet nazwać sezonem