WP SportoweFakty.wp.pl – wiadomości sportowe, relacje live, wyniki meczów

Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

Silniki Graversena na razie bez nowinek. Dwa razy więcej zamówień

Duński tuner Flemming Graversen ma za sobą świetny sezon. Zawodnicy korzystający z jego silników notowali świetne wyniki. Żeby jednak utrzymać się na fali wznoszącej trzeba wprowadzać nowe rozwiązania. Graversen na razie tego nie robi.
Dariusz Ostafiński
Dariusz Ostafiński
WP SportoweFakty / Jarosław Pabijan / Jason Doyle

Produkcja w warsztacie Flemminga Graversena idzie pełną parą. Tuner z Danii ma dwa razy więcej zamówień niż zimą 2015 roku. Pracuje jednak od rana do wieczora i jest na bieżąco z realizacją zamówień.

Kup bilet na PZM Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland. KLIKNIJ i przejdź na stronę sprzedażową! ->

Wszystkie nowe silniki wychodzące spod ręki Graversena są budowane według tegorocznej receptury. Nie ma tam żadnych nowinek, choć w światku tunerskim mówi się, że aby być przed konkurencją, to trzeba wprowadzać innowacje. Flemming na razie tego nie robi, bo jego zdaniem nie jest to dobry moment na eksperymenty. Jednostek napędowych, które obecnie buduje nie da się w żaden sposób przetestować. Gdyby zmienił jakiś element i okazałoby się, że to nie działa, to musiałby całą partię wyrzucić do kosza.

Innowacje będą stosowane dopiero w silnikach robionych wiosną, w okresie meczów sparingowych. Oczywiście wszystko za zgodą i wiedzą zawodników. Ci z nich, którzy podejmą ryzyko i zdecydują się na zastosowanie nowinek w budowanych dla nich silnikach, dadzą sobie szansę na to, żeby uciec konkurencji.

Warto dodać, że po dobrym sezonie 2016 do warsztatu Graversena zapukali Tomasz Gollob, Artiom Łaguta, Rafał Okoniewski czy Dawid Lampart. Numerem jeden pozostaje jednak Jason Doyle, który ma już za sobą serwis tegorocznych silników. Tuner przygotował też dla Australijczyka nowe jednostki. W trakcie minionych rozgrywek Jason mocno inwestował w sprzęt. Zamawiał średnio jeden nowy silnik w miesiącu.

Informacje sportowe możecie śledzić również w aplikacji WP SportoweFakty na Androida (do pobrania w Google Play) oraz iOS (do pobrania w AppStore). Komfort i oszczędność czasu!

ZOBACZ WIDEO Rafał Sonik: Każdy Dakar jest niewiadomą (źródło: TVP SA)



Polecamy:
2018 PZM Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland - KUP BILETY >>>

Czy nowi klienci Graversena zyskają na współpracy z duńskim tunerem?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Żużel na Facebooku
Zgłoś błąd
inf. własna

Komentarze (4):

[ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

Dowiedz się jak umieszczać linki od tagów, pogrubiać tekst, itp.
  • jacofan 0
    Pomału szwajcar zapanuje z silnikami bardzo duży napęd nadają anglicy....
    Tak więc wszyscy szpece od grzebania jakby ich nie nazwał skończą się.....
    Bo tak naprawdę co tam można już zmieniac w silnikach GM !!!!
    Szkoda że polsko czeski silnik dwusuwowy nie jest akceptowany prosta tania konstrukcja. Przynajmniej dla szkolenia młodzieży .....
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • Henryk 0
    Jednak, świetną swoją jazdą, reklamę zrobił, silnikom Graversena, Jason Doyle.
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • sympatyk żu-żla 1
    Może Duńczyk zrobi renomę na swoich silnikach .Dłuższą metę musi jakieś udoskonalenia wprowadzać,Silnik sam nie jest jeszcze aż tak doskonały ze przeskakuje wszystkie silniki.
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
Pokaż więcej komentarzy (1)
Pokaż więcej komentarzy (4)
Pokaż więcej komentarzy (4)
Pokaż więcej komentarzy (4)