Martin Smolinski żonglował silnikami. W Gorzowie jeździł na GTR i GM

Martin Smolinski podczas Grand Prix Polski w Gorzowie żonglował silnikami, startując na jednostkach GTR i GM. Niemiec nie znalazł jednak optymalnej prędkości, kończąc turniej na 15. miejscu.

Dawid Borek
Dawid Borek
Martin Smolinski WP SportoweFakty / Jarosław Pabijan / Na zdjęciu: Martin Smolinski

Zakończyła się przygoda Martina Smolinskiego z czeską Jawą. Przed pewien czas Niemiec był jeźdźcem fabrycznym marki, jednak nie był do końca zadowolony z tej współpracy.

- Nie ma czasu na eksperymenty. Chcę zdobywać punkty. Straciłem trzy lata z inżynierami Jawy. Startując na tych jednostkach, stałem się rezerwowym w cyklu Grand Prix. Aby rywalizować na najwyższym poziomie, potrzebuję jednak najlepszych silników na rynku - powiedział Smolinski, cytowany przez speedwaygp.com.

W Grand Prix Polski w Gorzowie, Niemiec nie startował już na silnikach Jawy. Zawody rozpoczął na jednostkach GTR, by następnie przesiąść się na silniki GM. W całym turnieju 32-latek uzbierał cztery punkty, kończąc turniej na 15. lokacie.

- W pierwszych dwóch wyścigach startowałem na silnikach GTR. Mam bardzo dobre relacje z Marcelem Gerhardem, blisko współpracujemy. Byłem jednak rozczarowany pracą jednostek i musiałem szukać czegoś innego. Wątpię jednak, że na świecie istnieje lepszy tuner od Gerharda. Robi świetną pracę. W Grand Prix jest jednak taki poziom, że wciąż trzeba szukać czegoś lepszego. W kolejnej fazie turnieju przesiadłem się na silnik GM i zdobywałem punkty - wytłumaczył Smolinski.

ZOBACZ WIDEO Robert Lewandowski: Zdajemy sobie sprawę z tego, że Dania gra u siebie bardzo dobrą piłkę


KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>
Czy Smolinski słusznie pożegnał się z silnikami Jawa?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×