WP SportoweFakty.wp.pl – wiadomości sportowe, relacje live, wyniki meczów

Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

Żużlowa dawka marketingu w Zakopanem. "Nie tylko trening i integracja, ale także PR"

O wyznaczonej porze stawiają się w sali konferencyjnej zakopiańskiego COS-u na tzw. nagrywki. Żużlowcy oprócz treningów i integracji, podczas zgrupowania kadry mają do spełnienia także bardzo ważne zadania marketingowe.
Maciej Kmiecik
Maciej Kmiecik
WP SportoweFakty / Karol Słomka / Reprezentacja Polski po zwycięstwie w finale DMEJ w Krośnie

O sferę marketingową Żużlowej Reprezentacji Polski dba firma One Sport. Jej przedstawiciele przez cały tydzień w Zakopanem przygotowują materiały, które później będą wykorzystywane w sezonie. - Zgrupowanie to idealna okazja, by wszystkich kadrowiczów mieć w jednym miejscu. W trakcie sezonu trudno byłoby wykonać te nagrania czy sesje zdjęciowe. Przyjechaliśmy na cały tydzień do Zakopanego i staramy się ten czas optymalnie wykorzystać - wyjaśnia Radosław Zieliński, media menedżer firmy One Sport.

Sesje zdjęciowe i filmowe odbywają się o ustalonych porach. Żużlowcy stawiają się w sali konferencyjnej co pół godziny. - Wykonujemy tutaj naprawdę dużą pracę z zawodnikami, bo każdego dnia nagrywamy po 4-5 osób, poświęcając na każdego żużlowca jakieś 30 minut. Wszystkie rzeczy, które nagrywamy w studio, czyli filmiki, pozdrowienia, zdjęcia czy nowość w postaci "cieszynki" będą przez cały rok ukazywały się na oficjalnym profilu na Facebooku Żużlowej Reprezentacji Polski. Będziemy je wykorzystywać także przy promocji meczów Żużlowej Reprezentacji Polski - wyjaśnia Zieliński.

Kadrowicze przyzwyczaili się już także do tego, że praktycznie każdy ich trening na zgrupowaniu jest filmowany i fotografowany. - Chcemy pokazać kibicom, że żużlowcy są normalnymi ludźmi. Ciężko pracują na treningach, ale kiedy jest czas, potrafią też pożartować i pośmiać się. Po reakcjach kibiców widzimy, że nasze filmiki podsumowujące każdy dzień zgrupowania mają sens i cieszą się duża popularnością wśród fanów żużla - zakończył nasz rozmówca.

ZOBACZ WIDEO Finał PGE Ekstraligi to był majstersztyk w wykonaniu Fogo Unii


Aktualne składy drużyn żużlowych:

PGE Ekstraliga -->>

Nice 1. Liga Żużlowa -->>

2. Liga Żużlowa -->>

***

KUP bilet na 2019 PZM Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland!

Czy podobają Ci się działania marketingowe wokół Żużlowej Reprezentacji Polski?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Żużel na Facebooku
Zgłoś błąd
inf. własna

Komentarze (3):

[ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

Dowiedz się jak umieszczać linki od tagów, pogrubiać tekst, itp.
  • CzenstochoviA 0
    Hmmm... W prawie całym newsie jest mowa o marketingu, ale w tytule pada określenie "PR", a z opisu planów komunikacyjnych wynika, iż będą one w większości PR-owe.
    To co w końcu będzie wykorzystywane: marketing, czy Public Relations?
    Weźcie się ludzie zdecydujcie. ;-)
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • dejwidZG 0
    Jaką olimpiadą?
    sympatyk22 Zainteresowanie zapewne większe niż olimpiadą
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • sympatyk22 0
    Zainteresowanie zapewne większe niż olimpiadą
    [ 1 komentarz w tej dyskusji ] Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
Pokaż więcej komentarzy (3)
Pokaż więcej komentarzy (3)
Pokaż więcej komentarzy (3)
Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×