WP SportoweFakty.wp.pl – wiadomości sportowe, relacje live, wyniki meczów

Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

Żużlowa dawka marketingu w Zakopanem. "Nie tylko trening i integracja, ale także PR"

O wyznaczonej porze stawiają się w sali konferencyjnej zakopiańskiego COS-u na tzw. nagrywki. Żużlowcy oprócz treningów i integracji, podczas zgrupowania kadry mają do spełnienia także bardzo ważne zadania marketingowe.
Maciej Kmiecik
Maciej Kmiecik
WP SportoweFakty / Karol Słomka / Reprezentacja Polski po zwycięstwie w finale DMEJ w Krośnie

O sferę marketingową Żużlowej Reprezentacji Polski dba firma One Sport. Jej przedstawiciele przez cały tydzień w Zakopanem przygotowują materiały, które później będą wykorzystywane w sezonie. - Zgrupowanie to idealna okazja, by wszystkich kadrowiczów mieć w jednym miejscu. W trakcie sezonu trudno byłoby wykonać te nagrania czy sesje zdjęciowe. Przyjechaliśmy na cały tydzień do Zakopanego i staramy się ten czas optymalnie wykorzystać - wyjaśnia Radosław Zieliński, media menedżer firmy One Sport.

Sesje zdjęciowe i filmowe odbywają się o ustalonych porach. Żużlowcy stawiają się w sali konferencyjnej co pół godziny. - Wykonujemy tutaj naprawdę dużą pracę z zawodnikami, bo każdego dnia nagrywamy po 4-5 osób, poświęcając na każdego żużlowca jakieś 30 minut. Wszystkie rzeczy, które nagrywamy w studio, czyli filmiki, pozdrowienia, zdjęcia czy nowość w postaci "cieszynki" będą przez cały rok ukazywały się na oficjalnym profilu na Facebooku Żużlowej Reprezentacji Polski. Będziemy je wykorzystywać także przy promocji meczów Żużlowej Reprezentacji Polski - wyjaśnia Zieliński.

Kadrowicze przyzwyczaili się już także do tego, że praktycznie każdy ich trening na zgrupowaniu jest filmowany i fotografowany. - Chcemy pokazać kibicom, że żużlowcy są normalnymi ludźmi. Ciężko pracują na treningach, ale kiedy jest czas, potrafią też pożartować i pośmiać się. Po reakcjach kibiców widzimy, że nasze filmiki podsumowujące każdy dzień zgrupowania mają sens i cieszą się duża popularnością wśród fanów żużla - zakończył nasz rozmówca.

ZOBACZ WIDEO Finał PGE Ekstraligi to był majstersztyk w wykonaniu Fogo Unii



Polecamy:
2018 PZM Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland - KUP BILETY >>>

Czy podobają Ci się działania marketingowe wokół Żużlowej Reprezentacji Polski?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Żużel na Facebooku
Zgłoś błąd
inf. własna

Komentarze (3):

[ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

Dowiedz się jak umieszczać linki od tagów, pogrubiać tekst, itp.
  • CzenstochoviA 0
    Hmmm... W prawie całym newsie jest mowa o marketingu, ale w tytule pada określenie "PR", a z opisu planów komunikacyjnych wynika, iż będą one w większości PR-owe.
    To co w końcu będzie wykorzystywane: marketing, czy Public Relations?
    Weźcie się ludzie zdecydujcie. ;-)
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • dejwidZG 0
    Jaką olimpiadą?
    sympatyk22 Zainteresowanie zapewne większe niż olimpiadą
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • sympatyk22 0
    Zainteresowanie zapewne większe niż olimpiadą
    [ 1 komentarz w tej dyskusji ] Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
Pokaż więcej komentarzy (3)
Pokaż więcej komentarzy (3)
Pokaż więcej komentarzy (3)