Patryk Dudek pochwalił się wywiadem dla CKM-u na Twitterze. Jest czym, bo kolorowe pisma raczej nie zaglądają na żużlowe podwórko. Kiedyś wielkie story o Tomaszu Gollobie napisał Newsweek. Z kolei w Playboyu ukazał się wywiad z naszym najlepszym żużlowcem. Mistrz świata z 2010 roku pojawiał się też na okładkach innych kolorowych czasopism, choćby Malemena. Bulwarowa prasa napisała o Gollobie niezliczoną liczbę artykułów. To oczywiście przełożyło się na dużą rozpoznawalność zawodnika poza żużlem.
- Świetnie, że kolejny zawodnik po Tomaszu trafia do tego sektora mediów - zauważa Wojciech Dankiewicz, ekspert nSport+. - To tylko pokazuje, że żużel staje się coraz bardziej popularny, ma większą siłę przebicia. Dzięki temu wywiadowi jest szansa na nowych kibiców. Poza wszystkim CKM lepszy niż Detektyw. Kolejnym krokiem do przodu mogłaby być sesja zdjęciowa w Playboyu jednej z dziewczyn jeżdżących na żużlu.
Sesja dziewczyny jeżdżącej na żużlu musi poczekać, natomiast doceńmy, to co jest. - Prasa niezajmująca się na co dzień speedwayem pisze o dyscyplinie tylko z powodu afer czy wypadków - zauważa Marcin Grygier, rzecznik prasowy Falubazu Zielona Góra, gdzie startuje Dudek. - Dlatego cieszmy się razem z Patrykiem z tego, że buduje swoją markę, że wychodzi poza czarny sport. To ważne.
Zapraszam do lektury wywiadu ze mną w najnowszym @ckmpolska pic.twitter.com/PNqjblWIpR
— Patryk Dudek 6⃣9⃣2️⃣ (@DuzersTeam) 3 kwietnia 2018
ZOBACZ WIDEO Gorące ambasadorki One Sport, czyli SEC Girls