Bydgoska Polonia ma swój napój energetyzujący

We wtorkowe przedpołudnie doszło do uroczystego parafowania umowy pomiędzy bydgoską Polonią a Wytwórnią Wody Źródlanej Połczyn Zdrój S.A., na mocy której oficjalnie powołano do życia nową markę napoju energetyzującego. Tym samym Polonia dołączyła do grona klubów promujących się w ten właśnie sposób, a jednocześnie zarabiających na sprzedaży napojów.

Andrzej Matkowski
Andrzej Matkowski

Podczas niedzielnego meczu CenterNet Mobile Speedway Ekstraligi pomiędzy bydgoską Polonią a zielonogórskim Falubazem z głośników na stadionie Polonii można było usłyszeć reklamy nowego napoju energetyzującego. We wtorkowe przedpołudnie doszło w siedzibie bydgoskiego klubu do oficjalnego parafowania umowy pomiędzy ŻKS "Polonia" Bydgoszcz S.A. a Wytwórnią Wody Źródlanej Połczyn Zdrój S.A., której efektem jest napój pod nazwą Polonia Speedway Energy Drink. Uroczystego podpisania umowy dokonali prezes klubu Leszek Tillinger oraz dyrektor handlowy producenta Jaromir Kaczanowski.

- Uroczyście parafowaliśmy umowę o współpracy pomiędzy ŻKS "Polonia" Bydgoszcz S.A. a Wytwórnią Wody Źródlanej Połczyn Zdrój S.A., której owocem jest Polonia Speedway Energy Drink - oficjalny napój energetyczny kibiców, sympatyków i miłośników bydgoskiego speedway'a. Mechanika działania tego produktu jest bardzo prosta i czytelna dla wszystkich, mianowicie część zysku z każdej sprzedanej butelki będzie systematycznie zasilać konto klubu. Także w tej chwili wszystko w rękach kibiców i sympatyków bydgoskiego speedway'a - mówił podczas uroczystości Jaromir Kaczanowski.

Obecny na spotkaniu długoletni kibic Polonii, a jednocześnie pracownik Wytwórni Wody Źródlanej Połczyn Zdrój S.A. Tomasz Piechocki odczytał apel do kibiców, zachęcający ich do nabywania napoju, a jednocześnie wspierania bydgoskiego klubu. Apel zakończył hasłem przewodnim promocji - "Z Polonią Energy Drinkiem do ekstazy na trybunach!"

Prezes Tillinger wyjaśnił, że na razie nie będzie na stadionie wizualnej reklamy nowego sponsora, gdyż to kolidowałoby z wcześniejszymi uzgodnieniami z firmą Coca Cola. Z tego samego powodu nie będzie w tym roku możliwy zakup napoju na stadionie Polonii, ale będzie on dostępny w punktach handlowych na terenie całego regionu.

Podpisano trzyletnią umowę, na mocy której każda ze stron staje się posiadaczem pięćdziesięciu procent praw do marki, choć koszty przygotowania napoju i jego wizualizacji zostały w całości pokryte przez producenta. W sprzedaży dostępne są na razie jedynie jednolitrowe butelki napoju, a ich sugerowana cena to 3,49 zł. Jaromir Kaczanowski zaznaczył, że satysfakcjonującym firmę poziomem sprzedaży będzie 10.000 butelek miesięcznie.

KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×