Prezes GKM-u pomaga PSŻ-owi. W Poznaniu idą za głosem kibiców

WP SportoweFakty / Oliwer Kubus / Kolejarz - PSŻ. Na pierwszym planie David Bellego
WP SportoweFakty / Oliwer Kubus / Kolejarz - PSŻ. Na pierwszym planie David Bellego

W ostatnich tygodniach PSŻ Poznań zaczął podsycać apetyty kibiców. Poznaliśmy wzory kevlarów, koszulek dla osób funkcyjnych, a już niedługo zobaczymy koszulki dla fanów. W produkcję zaangażowani są sami kibice, jak i... prezes GKM-u Grudziądz.

Skorpiony stopniują emocje i co jakiś czas ogłaszają nowinki związane ze zbliżającym się sezonem. Na pierwszy rzut poszły kevlary oraz koszulki dla trenerów i osób funkcyjnych. Klub mocno postawił na identyfikację związaną z Poznaniem i na wzorach obu strojów możemy zobaczyć najbardziej charakterystyczne budowle miasta - Collegium Altum gmachu Uniwersytetu Ekonomicznego, iglicy Międzynarodowych Targów Poznańskich oraz katedry.

Ten kierunek brandingu klubu przypadł do gustu kibicom, z czego władze klubu są bardzo zadowolone. - Cieszymy się z pozytywnego odzewu naszych kibiców w odniesieniu do zaprezentowanych przez nas projektów kevlarów i odzieży klubowej. Doskonale zdajemy sobie sprawę, iż aspekt wizualny, tzn. jak odbierany jest klub i jego otoczenie przez pryzmat wyglądu zawodników i osób związanych z klubem, jest niesamowicie istotny z punktu widzenia dalszego procesu profesjonalizacji naszego klubu, a zwłaszcza dla stosunkowo tak młodego ośrodka, jakim niewątpliwie jesteśmy - mówi Arkadiusz Ładziński, prezes Power Duck Iveston PSŻ Poznań.

Jak zdradził nam szef klubu, fani Skorpionów mają na co czekać, ponieważ lada dzień zostanie ogłoszone coś specjalnie dla nich. - Jesteśmy na etapie kończenia wzoru koszulek dla naszych kibiców. Mogę w tej chwili tylko powiedzieć, że wsłuchaliśmy się w opinię i prośby fanów, co do ich wyglądu. Jestem przekonany, że zostaną przyjęte przez naszych sympatyków równie entuzjastycznie - mówi Ładziński.

ZOBACZ WIDEO Ciekawe słowa Dudka o Pedersenie. Jeździli razem w parze i wygrywali 5:1

Warto zwrócić uwagę, że Power Duck Iveston PSŻ Poznań jako jeden z nielicznych klubów w Polsce realnie wsłuchał się w głos swoich kibiców. To właśnie oni mogli wybrać wzór kevlarów spośród kilku propozycji.

- Już dziś możemy śmiało powiedzieć, że był to pomysł jak najbardziej na plus. Zresztą samo założenie, iż kibice w określonych aspektach mają wpływ na funkcjonowanie klubu jest zdecydowanie wartością dodaną, która umacnia więź pomiędzy klubem a fanem. Należy w tym miejscu podkreślić, iż w tym roku klubowy kombinezon nadal bazuje na "temacie" przyjętym przez fanów w głosowaniu przeprowadzonym w 2017 roku - dodaje prezes Power Duck Iveston PSŻ Poznań.

W tej historii jest jeszcze jeden ciekawy wątek. Za cały branding klubu odpowiada firma MRSdesing, której właścicielem jest Marcin Murawski - prezes MRGARDEN GKM-u Grudziądz. Firma Murawskiego współpracuje ze Skorpionami już od samej reaktywacji klubu, natomiast od roku jest jego oficjalnym partnerem technicznym.

- Kwestia wizerunkowa połączyła ze sobą dwa kluby żużlowe i to z zupełnie dwóch różnych biegunów krajowych rozgrywek. Takie działania mogą jedynie przynieść obopólne korzyści dla obu stron. Warto w tym miejscu podkreślić, iż umowa z MRSdesign jest kompleksowa. Firma z Grudziądza nie tylko zaprojektowała kombinezony i odzież klubową - zajmuje się również wizualnym aspektem naszej działalności - tworzy grafiki na stronę i media społecznościowe, plakaty, gadżety czy będzie składać naszego SPEEDa, czyli magazyn żużlowy pełniący rolę programu meczowego - mówi Ładziński.

Jednolity branding, współpraca z profesjonalistami oraz przede wszystkim wsłuchiwanie się w głos kibiców to z pewnością dobry kierunek dla rozwoju poznańskiej drużyny. Skorpiony pokazują, że do wyższej klasy rozgrywkowej chcą awansować nie tylko pod względem sportowym, ale również organizacyjnym.

Źródło artykułu: