Skorpiony stopniują emocje i co jakiś czas ogłaszają nowinki związane ze zbliżającym się sezonem. Na pierwszy rzut poszły kevlary oraz koszulki dla trenerów i osób funkcyjnych. Klub mocno postawił na identyfikację związaną z Poznaniem i na wzorach obu strojów możemy zobaczyć najbardziej charakterystyczne budowle miasta - Collegium Altum gmachu Uniwersytetu Ekonomicznego, iglicy Międzynarodowych Targów Poznańskich oraz katedry.
Ten kierunek brandingu klubu przypadł do gustu kibicom, z czego władze klubu są bardzo zadowolone. - Cieszymy się z pozytywnego odzewu naszych kibiców w odniesieniu do zaprezentowanych przez nas projektów kevlarów i odzieży klubowej. Doskonale zdajemy sobie sprawę, iż aspekt wizualny, tzn. jak odbierany jest klub i jego otoczenie przez pryzmat wyglądu zawodników i osób związanych z klubem, jest niesamowicie istotny z punktu widzenia dalszego procesu profesjonalizacji naszego klubu, a zwłaszcza dla stosunkowo tak młodego ośrodka, jakim niewątpliwie jesteśmy - mówi Arkadiusz Ładziński, prezes Power Duck Iveston PSŻ Poznań.
Dostaliśmy od Was masę pozytywnych komentarzy zanim to jeszcze tutaj trafiło. Nareszcie są #żużelwpoznaniu #POZnajspeedway @MaliniakDesign https://t.co/Ap60bQVhBI dziękujemy pic.twitter.com/X94oSchDAf
— PSŻ Poznań (@pszpoznan) 28 stycznia 2019
Jak zdradził nam szef klubu, fani Skorpionów mają na co czekać, ponieważ lada dzień zostanie ogłoszone coś specjalnie dla nich. - Jesteśmy na etapie kończenia wzoru koszulek dla naszych kibiców. Mogę w tej chwili tylko powiedzieć, że wsłuchaliśmy się w opinię i prośby fanów, co do ich wyglądu. Jestem przekonany, że zostaną przyjęte przez naszych sympatyków równie entuzjastycznie - mówi Ładziński.
ZOBACZ WIDEO Ciekawe słowa Dudka o Pedersenie. Jeździli razem w parze i wygrywali 5:1
Warto zwrócić uwagę, że Power Duck Iveston PSŻ Poznań jako jeden z nielicznych klubów w Polsce realnie wsłuchał się w głos swoich kibiców. To właśnie oni mogli wybrać wzór kevlarów spośród kilku propozycji.
- Już dziś możemy śmiało powiedzieć, że był to pomysł jak najbardziej na plus. Zresztą samo założenie, iż kibice w określonych aspektach mają wpływ na funkcjonowanie klubu jest zdecydowanie wartością dodaną, która umacnia więź pomiędzy klubem a fanem. Należy w tym miejscu podkreślić, iż w tym roku klubowy kombinezon nadal bazuje na "temacie" przyjętym przez fanów w głosowaniu przeprowadzonym w 2017 roku - dodaje prezes Power Duck Iveston PSŻ Poznań.
W tej historii jest jeszcze jeden ciekawy wątek. Za cały branding klubu odpowiada firma MRSdesing, której właścicielem jest Marcin Murawski - prezes MRGARDEN GKM-u Grudziądz. Firma Murawskiego współpracuje ze Skorpionami już od samej reaktywacji klubu, natomiast od roku jest jego oficjalnym partnerem technicznym.
- Kwestia wizerunkowa połączyła ze sobą dwa kluby żużlowe i to z zupełnie dwóch różnych biegunów krajowych rozgrywek. Takie działania mogą jedynie przynieść obopólne korzyści dla obu stron. Warto w tym miejscu podkreślić, iż umowa z MRSdesign jest kompleksowa. Firma z Grudziądza nie tylko zaprojektowała kombinezony i odzież klubową - zajmuje się również wizualnym aspektem naszej działalności - tworzy grafiki na stronę i media społecznościowe, plakaty, gadżety czy będzie składać naszego SPEEDa, czyli magazyn żużlowy pełniący rolę programu meczowego - mówi Ładziński.
Jednolity branding, współpraca z profesjonalistami oraz przede wszystkim wsłuchiwanie się w głos kibiców to z pewnością dobry kierunek dla rozwoju poznańskiej drużyny. Skorpiony pokazują, że do wyższej klasy rozgrywkowej chcą awansować nie tylko pod względem sportowym, ale również organizacyjnym.