Prezes GKM-u pomaga PSŻ-owi. W Poznaniu idą za głosem kibiców

WP SportoweFakty / Oliwer Kubus / Kolejarz - PSŻ. Na pierwszym planie David Bellego
WP SportoweFakty / Oliwer Kubus / Kolejarz - PSŻ. Na pierwszym planie David Bellego

W ostatnich tygodniach PSŻ Poznań zaczął podsycać apetyty kibiców. Poznaliśmy wzory kevlarów, koszulek dla osób funkcyjnych, a już niedługo zobaczymy koszulki dla fanów. W produkcję zaangażowani są sami kibice, jak i... prezes GKM-u Grudziądz.

Skorpiony stopniują emocje i co jakiś czas ogłaszają nowinki związane ze zbliżającym się sezonem. Na pierwszy rzut poszły kevlary oraz koszulki dla trenerów i osób funkcyjnych. Klub mocno postawił na identyfikację związaną z Poznaniem i na wzorach obu strojów możemy zobaczyć najbardziej charakterystyczne budowle miasta - Collegium Altum gmachu Uniwersytetu Ekonomicznego, iglicy Międzynarodowych Targów Poznańskich oraz katedry.

Ten kierunek brandingu klubu przypadł do gustu kibicom, z czego władze klubu są bardzo zadowolone. - Cieszymy się z pozytywnego odzewu naszych kibiców w odniesieniu do zaprezentowanych przez nas projektów kevlarów i odzieży klubowej. Doskonale zdajemy sobie sprawę, iż aspekt wizualny, tzn. jak odbierany jest klub i jego otoczenie przez pryzmat wyglądu zawodników i osób związanych z klubem, jest niesamowicie istotny z punktu widzenia dalszego procesu profesjonalizacji naszego klubu, a zwłaszcza dla stosunkowo tak młodego ośrodka, jakim niewątpliwie jesteśmy - mówi Arkadiusz Ładziński, prezes Power Duck Iveston PSŻ Poznań.

Jak zdradził nam szef klubu, fani Skorpionów mają na co czekać, ponieważ lada dzień zostanie ogłoszone coś specjalnie dla nich. - Jesteśmy na etapie kończenia wzoru koszulek dla naszych kibiców. Mogę w tej chwili tylko powiedzieć, że wsłuchaliśmy się w opinię i prośby fanów, co do ich wyglądu. Jestem przekonany, że zostaną przyjęte przez naszych sympatyków równie entuzjastycznie - mówi Ładziński.

ZOBACZ WIDEO Ciekawe słowa Dudka o Pedersenie. Jeździli razem w parze i wygrywali 5:1

Warto zwrócić uwagę, że Power Duck Iveston PSŻ Poznań jako jeden z nielicznych klubów w Polsce realnie wsłuchał się w głos swoich kibiców. To właśnie oni mogli wybrać wzór kevlarów spośród kilku propozycji.

- Już dziś możemy śmiało powiedzieć, że był to pomysł jak najbardziej na plus. Zresztą samo założenie, iż kibice w określonych aspektach mają wpływ na funkcjonowanie klubu jest zdecydowanie wartością dodaną, która umacnia więź pomiędzy klubem a fanem. Należy w tym miejscu podkreślić, iż w tym roku klubowy kombinezon nadal bazuje na "temacie" przyjętym przez fanów w głosowaniu przeprowadzonym w 2017 roku - dodaje prezes Power Duck Iveston PSŻ Poznań.

W tej historii jest jeszcze jeden ciekawy wątek. Za cały branding klubu odpowiada firma MRSdesing, której właścicielem jest Marcin Murawski - prezes MRGARDEN GKM-u Grudziądz. Firma Murawskiego współpracuje ze Skorpionami już od samej reaktywacji klubu, natomiast od roku jest jego oficjalnym partnerem technicznym.

- Kwestia wizerunkowa połączyła ze sobą dwa kluby żużlowe i to z zupełnie dwóch różnych biegunów krajowych rozgrywek. Takie działania mogą jedynie przynieść obopólne korzyści dla obu stron. Warto w tym miejscu podkreślić, iż umowa z MRSdesign jest kompleksowa. Firma z Grudziądza nie tylko zaprojektowała kombinezony i odzież klubową - zajmuje się również wizualnym aspektem naszej działalności - tworzy grafiki na stronę i media społecznościowe, plakaty, gadżety czy będzie składać naszego SPEEDa, czyli magazyn żużlowy pełniący rolę programu meczowego - mówi Ładziński.

Jednolity branding, współpraca z profesjonalistami oraz przede wszystkim wsłuchiwanie się w głos kibiców to z pewnością dobry kierunek dla rozwoju poznańskiej drużyny. Skorpiony pokazują, że do wyższej klasy rozgrywkowej chcą awansować nie tylko pod względem sportowym, ale również organizacyjnym.

Komentarze (9)
avatar
Wzeta
9.02.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Kevlar super 
avatar
Geographic
9.02.2019
Zgłoś do moderacji
0
2
Odpowiedz
Nie wiem o jakiej pomocy tutaj mowa gdyż nie sądzę by pan Murawski i jego firma pracowała za darmo. LIDL mi nie pomaga gdy robię u nich zakupy. 
avatar
Widzew Hamburg
8.02.2019
Zgłoś do moderacji
0
4
Odpowiedz
W Grudziądzu nie mają co robić skoro 50 procent budżetu daje bankrutMiasto. Miasto Poznań jest tak biedne że potrzebuje wsparcia od metropolii Grudziądz 
avatar
P0ZNANIAK
8.02.2019
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Panie prezesie, z tymi koszulkami to super sprawa. Chociaż trzeba przyznać, że za czasów śp. Tomka też można było nabyć kibicowskie koszulki (może nie z grafiką tak jak teraz, ale w jednolitym Czytaj całość