Żużel. Wypowiedzi zawodników psują markę Stali. Prezes Grzyb dostał dwa strzały na otwarcie

WP SportoweFakty / Tomasz Jocz / Na zdjęciu: Krzysztof Kasprzak.
WP SportoweFakty / Tomasz Jocz / Na zdjęciu: Krzysztof Kasprzak.

Rafał Karczmarz i Krzysztof Kasprzak głośno powiedzieli o zaległościach Stali Gorzów. Oburzył się na to Jacek Gumowski, były spec od marketingu w klubie. - To nie buduje marki. Jak potem iść z prośbą o wsparcie do sponsorów - mówi.

- Nie podoba mi się, jak Stal jest odmieniana niekorzystnie przez wszystkie przypadki w mediach - napisał na Twitterze Jacek Gumowski, były spec od marketingu w Stali Gorzów. - Nie mam pretensji do mediów, że piszą, ale o to, że ta sprawa się ciągnie i szkodzi klubowi. Nie zazdroszczę prezesowi Markowi Grzybowi, który na dzień dobry dostał dwa mocne strzały od zawodników.

O jakie strzały chodzi Gumowskiemu? Ano o telewizyjne wypowiedzi Krzysztofa Kasprzaka i Rafała Karczmarza, którzy na antenie nSport+ mówili o zaległościach klubu wobec nich. - Z tego się zrobiło takie domino, jak w kadrze w sprawie L-4 zawodników - zauważa Gumowski. - Weźmy teraz PZM i odpowiedzialnego za reprezentację Piotra Szymańskiego. Jak on ma potem iść do sponsorów i prosić o kasę. Przecież każda firma powie, że skoro zawodnicy robią takie numery, skoro migają się od kadry, to on nie da.

Czytaj także: Ma oferty z PGE Ekstraligi, ale uparł się, żeby jeździć w Nice 1.LŻ

- Ze Stalą jest tak samo. Wciąż idzie ten negatywny przekaz, który nie buduje marki - kontynuuje Gumowski. - Sponsorzy tego słuchają, czytają o tym i myślą sobie, to ja mam dalej inwestować. Każda firma ma swój prestiż i nie chce być kojarzona z długami.

- Oczywiście rozumiem intencje zawodników mówiących o zaległościach - dodaje Gumowski. - Oni chcą wywrzeć presję na klub. Inna sprawa to jest to, że pozostałe kluby też mają kłopoty, ale tam jakoś nic się nie wylewa. Za to Stal wciąż jest przedstawiana w negatywnym świetle. Prezes Grzyb ma trudne zadanie. Musi jakoś ten problem rozwiązać - kwituje nasz ekspert.

Czytaj także: W Częstochowie skoczy sprzedaż leków na nerwy

ZOBACZ WIDEO Mistrz świata zdradził, ile wydaje na sprzęt. Suma przyprawia o zawrót głowy

Komentarze (48)
avatar
adamo rybnik
24.10.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Co za brednie. Ten pan nadaje się do marketingu w Rosji lub na Białorusi ! ...bo takie standardy prezentuje. Czytaj całość
avatar
Myśle więc jestem
23.10.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Prezesi sami najpierw przepłacają zawodników, budżet jest naciągnięty do granic możliwości z założeniami superoptymistycznymi, a potem przyjdzie trochę mniej kibiców, jeszcze coś nie zagra i si Czytaj całość
avatar
ellgre
23.10.2019
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Zawodnicy psują markę... szczególnie KK, który kilka sezonów ją buduje! redaktorze opamiętaj sie w tej " anty zawodniczej" retoryce. Zarządzający gorzowskim klubem psują markę Stali, wypowiedzi Czytaj całość
avatar
Kacperek
23.10.2019
Zgłoś do moderacji
1
2
Odpowiedz
Wszelkie pretensje pod adresem zawodników powinno się załatwiać zgodnie z literą prawa i jeżeli zawodnik , z sobie tylko znanych powodów głosi nieprawdę , mija się z pr Czytaj całość
avatar
Endorfinka
23.10.2019
Zgłoś do moderacji
4
0
Odpowiedz
No proszę, pracownicy nie dostali zaległych pieniędzy więc psuja markę....a czasem to pracodawca nie powienien placić na czas ni emiec zaległości ? więc kto komu psuje marke ? 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.