Żużel. Bartosz Zmarzlik zaliczył "defekt" i stracił w e-Tour de Pologne

Facebook / Bartosz Zmarzlik #95 / Na zdjęciu: Bartosz Zmarzlik
Facebook / Bartosz Zmarzlik #95 / Na zdjęciu: Bartosz Zmarzlik

Bartosz Zmarzlik od trzech tygodni rywalizuje w ORLEN e-Tour de Pologne Amatorów. Do tej pory spisywał się bardzo dobrze, jednakże w ostatni weekend spotkał się z problemami technicznymi i sporo stracił do czołówki. Za tydzień ostatni etap.

[tag=21019]

Bartosz Zmarzlik[/tag] w miniony weekend wystartował w 3. etapie ORLEN e-Tour de Pologne Amatorów, jednak zawodnik Moje Bermudy Stali Gorzów nie będzie pozytywnie wspominał tego startu. Wszystko za sprawą nietypowego "defektu", który uniemożliwił mu walkę o najwyższe cele.

Podczas trzeciego tygodnia rywalizacji o tytuł najlepszego polskiego amatora w kolarstwie zawodnicy rywalizowali na wirtualnej trasie odwzorowującej tę z ubiegłorocznych mistrzostw świata w Yorkshire. Kolarze amatorzy mieli do pokonania 30 kilometrów, a do wirtualnej rywalizacji stanęło ponad 900 uczestników.

Jeszcze przed startem rywalizacji wydawało się, że Bartosz Zmarzlik po raz kolejny ma szansę powalczyć o najwyższe cele. Zaledwie tydzień wcześniej wywalczył trzecie miejsce w kategorii VIP na bardzo trudnej, górskiej trasie odwzorowującej warunki z austriackiego Innsbrucka. Niestety, nadzieje na dobry wynik okazały się złudne, a to wszystko za sprawą problemów technicznych.

ZOBACZ WIDEO PGE Ekstraliga 2020: Wielcy Speedwaya - Billy Hamill

Kolarze startujący w ORLEN e-Tour de Pologne rywalizują poprzez aplikację Zwift i jedyną przeszkodą dla kolarzy amatorów mogą okazać się problemy z internetem. Z takim właśnie kłopotem zmierzył się Bartosz Zmarzlik. Indywidualny mistrz świata na żużlu wielokrotnie tracił połączenie z aplikacją przez co ukończył 3. etap daleko za czołówką.

- Zaliczyłem dobry początek i... internet odmówił posłuszeństwa - tak na antenie Eurosportu swój start skomentował zawodnik Moje Bermudy Stali Gorzów. W kategorii VIP po raz kolejny zwyciężył Robert Kubica, który ciągle pozostaje niepokonany wśród gości specjalnych ORLEN e-Tour de Pologne.

30 maja odbędzie się ostatni - 4. etap amatorskiej rywalizacji. W nadchodzącą sobotę kolarze zmierzą się na wirtualnej trasie odwzorowującej wyścig ulicami Londynu.

Zobacz także: Patryk Dudek celuje w medal IMŚ
Zobacz także: W województwie lubuskim powstał nowy tor... nielegalny

Komentarze (4)
jotefiks
25.05.2020
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Sąsiad hasło do Wi-Fi zmienił heh 
avatar
Piotr Biega
25.05.2020
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
yes,,, pranie brudnych pieniędzy 
avatar
yes
25.05.2020
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Reklamując orlen będąc w orlenie, są w pracy. Czy są amatorami? 
avatar
yes
25.05.2020
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Reklama, nawet na efekcie można zarabiać... 

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (868 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.