Żużel. Orzeł Łódź wpuści tylko 999 kibiców? Witold Skrzydlewski rozważa dwa scenariusze

WP SportoweFakty / Adrian Skorupski / Na zdjęciu: żużlowcy Orła Łódź
WP SportoweFakty / Adrian Skorupski / Na zdjęciu: żużlowcy Orła Łódź

Wszystko wskazuje na to, że stadiony w eWinner 1. Lidze będą mogły zapełnić się w 25 proc. Czy tak będzie we wszystkich miastach? Niekoniecznie. Witold Skrzydlewski dla obiektu Orła rozważa dwa scenariusze. Wszystko zależy od podejścia kibiców.

Otwarcie stadionów w 25 proc. to świetna wiadomość dla kibiców. Niektórym klubom będzie łatwiej o przetrwanie. Inne będą mieć problem. - Największy spotka kluby, które sprzedały więcej niż 25 proc. karnetów. Trzeba wybrać tych, którzy wejdą. Taki Motor Lublin sprzedał około 7500 miejsc. Mój klub Widzew 16 000 karnetów. Nie wiem, jak oni z tego wybrną - mówi nam główny sponsor Orła Witold Skrzydlewski.

Łodzianie tego problemu nie mają. Z całą pewnością będą sprzedawać bilety na mecze, bo zimą kibice nie wykupili 25 proc. miejsc. Ile zatem osób wejdzie łącznie na stadion Orła? To zależy. - Z pewnością będziemy sprzedawać bilety. Już teraz mogę powiedzieć, że ich cena wzrośnie ze względu na wszystkie ograniczenia - zapowiada Skrzydlewski.

- Koszty po stronie klubu pozostaną tak naprawdę takie same, a ludzi ma być znacznie mniej. Zobaczymy, jak podejdą do tego nasi fani. Jeśli zaakceptują naszą propozycję, to w porządku. W przeciwnym razie po pierwszym meczu możemy rozważyć scenariusz, który zakłada wpuszczanie 999 osób na obiekt. Wtedy będziemy mieć imprezę niemasową dla karnetowiczów - podkreśla Skrzydlewski.

ZOBACZ WIDEO PGE Ekstraliga 2020: Wielcy Speedwaya - Jason Crump

Główny sponsor Orła do niedawna mówił, że na żużel z kibicami nie ma szans, bo był przekonany, że rząd będzie kierować się liczbą zarażeń, która wcale nie spada. - Ludzie zarażają się cały czas. Pandemia trwa, ale my i tak nie znamy skali tego zjawiska. Tak byłoby, gdybyśmy robili dużo badań. Nie mówmy zatem o zielonych plamach czy regionach niedotkniętych koronawirusem. Wszystko jest kwestią testowania - tłumaczy Skrzydlewski.

- Uważam, że władze podejmują ostatnie decyzje świadomie. Kiedy była wojna, to ludzie też chodzili po ulicach i ryzykowali. Tak samo musi dziać się teraz, bo gospodarka jest istotna. Proszę jednak zwrócić uwagę, że kiedy było mniej zakażeń niż teraz, to nie mogliśmy wejść do lasu. Teraz byłoby zatem trochę niezręcznie wszystko od razu otworzyć, więc bawimy się w etapowanie. A przecież od jakiegoś czasu pod stadiony przychodzą ludzie. Jest ich pełno. Nikt nie nosi masek. Wszystko dawno wymknęło się spod kontroli - podsumowuje Skrzydlewski.

Zobacz także:
Mistrzostwa świata tylko w Polsce?
Dlaczego Brady Kurtz, a nie Jarosław Hampel?

Komentarze (10)
avatar
speed01
5.06.2020
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
avatar
UNIA LESZNO kks
5.06.2020
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
SKRZYDLEWSKI NO WIDZE WYSZLO NA WIERZCH ALE ŚWIR!! WIERZY I TO JESZCZE JAK W TEN ZABOBON USTAWIONY! 
Nίghtmare
5.06.2020
Zgłoś do moderacji
0
2
Odpowiedz
no pazie, zamiast dawać te minusy to odpowiedzieć co sie nie podoba. Cieniasy to cieniasy - nic nie zrobię. Łatwo szczekać, ale jak kijem dostaniesz po grzbiecie to szczekanie cichnie. Jednak w Czytaj całość
Nίghtmare
5.06.2020
Zgłoś do moderacji
0
2
Odpowiedz
A ten użytkownik co mi dał minusa to jakiś przeciwnik Orła Łódź? luzuj stringi lalko drewniana. Zrozum że im więcej żużla w Polsce, nawet w iluś tam ligach, to wszyscy na tym wygrywają. Głupota Czytaj całość
Nίghtmare
5.06.2020
Zgłoś do moderacji
2
4
Odpowiedz
Panie kapelusznik don Vito od trupiarzy. Przecież u was pewno nawet 300 karnetów nie sprzedano. Chłopie, mówię to już od trzech lat, weź sobie "manago" co ci klub żużlowy poprowadzi. Ty może i Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.