Żużel. Pandemia zweryfikowała strategię komunikacyjną klubów. Falubaz Zielona Góra nadal liderem
Każdego roku przyglądamy się zasięgom jakie generują w social media polskie kluby żużlowe. Z roku na rok zespoły coraz mocniej skupiają się na tych kanał komunikacji i ma to odzwierciedlenie w ich wynikach. Zapraszamy do naszego zestawienia.
8. miejsce - Motor Lublin
Motor Lublin jest jednym z nielicznym klubów, któremu udało się przedrzeć do czołówki PGE Ekstraligi po wieloletniej tułaczce w niższych klasach rozgrywkowych. Chociaż marketingowo lubelski zespół radzi sobie całkiem sprawnie, to w mediach społecznościowych widać tę wieloletnią stratę w budowaniu społeczności względem innych klubów z tej klasy rozgrywkowej. Mimo wszystko, widząc zaangażowanie Motoru Lublin oraz bazę wiernych kibiców można przypuszczać, że wraz z biegiem lat te wyniki będą tylko coraz lepsze.
Liczba polubień na portalu Facebook: 28 742 (7. miejsce)
Liczba obserwujących na portalu Instagram: 14 tys. (7. miejsce)
Liczba obserwujących na portalu Twitter: 2 736 (8. miejsce)
Liczba wyświetleń na portalu YouTube: 559 078 (6. miejsce)
Dane na dzień 27 stycznia 2021 r.
Aktualne składy drużyn: PGE Ekstraliga -> | Metalkas 2. Ekstraliga -> | Krajowa Liga Żużlowa ->
-
Kacper.U.L Zgłoś komentarzten chce pomacać medal zrobi takie show w mediach tych wszystkich,że jadaczki wam opadną.A,kiedy jeszcze Emil coś wspomni o zmianie barw i o tym klubie który rozwija się jak żaden inny i to rzeczywiście zrobi odkochując się od Byków to ja już to widzę te przeciążone serwery.Światłowody światłowodów nie pomogą:)
-
Mika z Falubazu Zgłoś komentarzBrawo kibice Falubazu Żeby jeszcze zarząd z prezesem Domagałą na czele byli tak kreatywni jak kibice to było by super
-
Tańczący z łopatą Zgłoś komentarzklubów!
-
wielkopolska.unia.l. Zgłoś komentarzBrawa dla UNII jest lepiej.
-
wielkopolska.unia.l. Zgłoś komentarzA gdzie ta magia rózowego i te ich szkolenie młodzieży.