Żużel. Zmiana na czele! Ranking social mediów PGE Ekstraligi 2022

Zdjęcie okładkowe artykułu:
zdjęcie autora artykułu

Spadek Falubazu Zielona Góra oznaczał, że w corocznym rankingu popularności social media klubów z PGE Ekstraligi będzie nowy lider. Faworytem do tego tytułu wydawał się inny lubuski klub, jednak ostatecznie musiał obejść się smakiem.

1
/ 8

[b]

Ekipa z Ostrowa Wielkopolskiego w tym zestawieniu zapłaciła frycowe za długą rozłąkę z najwyższą klasą rozgrywkową. Jednak jeżeli zobaczymy jakie wzrosty towarzyszyły poszczególnym kanałom social media tego klubu to można być dobrej nadziei na przyszłość. Szkoda jedynie, że ostrowianie musieli założyć nowe konto na Youtube, bowiem gdyby nie to to w tej kategorii nie zajęliby ostatniego miejsca.

Liczba polubień na Facebooku: 18 070 (8. miejsce) +15 proc. rok do roku Liczba obserwujących na Instagramie: 8,7 tys. (8. miejsce) +25 proc. rok do roku Liczba obserwujących na Twitterze: 1 274 (8. miejsce) +110 proc. rok do roku Liczba wyświetleń na Youtube: 2 461 (8. miejsce) -99 proc. rok do roku

Dane na dzień 21 stycznia 2022 r.

Zobacz także: Thomsen czuje niedosyt

2
/ 8

Motor Lublin drugi rok z rzędu notuje bardzo dynamiczne wzrosty popularności swoich kanałów social media. Jednakże ciągle to za mało, aby wedrzeć się do czołówki PGE Ekstraligi. Przed lubelskim klubem są ekipy, które w najwyższej klasie rozgrywkowej mają dłuższy staż w ostatnich latach, ale Motor nie ma się czego wstydzić. Jeżeli utrzymają tempo rozwoju lada chwila powinni być znacznie wyżej.

Liczba polubień na Facebooku: 34 209 (6. miejsce) +19 proc. rok do roku Liczba obserwujących na Instagramie: 17,2 tys. (5. miejsce) +23 proc. rok do roku Liczba obserwujących na Twitterze: 3 892 (6. miejsce) +42 proc. rok do roku Liczba wyświetleń na Youtube: 654 661 (5. miejsce) +17 proc. rok do roku

Dane na dzień 21 stycznia 2022 r.

3
/ 8

Ekipa z Grudziądza do końca musiała walczyć o utrzymanie w PGE Ekstralidze, ale w naszym rankingu ma stabilną pozycję. Świetne wyniki generuje kanał Youtube ZOOleszcz GKM-u i to jest ich mocna broń w tym zestawieniu. Nad pozostałymi kanałami muszą nieco popracować, bowiem konkurencja za nimi nie śpi.

Liczba polubień na Facebooku: 22 205 (7. miejsce) +7 proc. rok do roku Liczba obserwujących na Instagramie: 15,4 tys. (6. miejsce) +8 proc. rok do roku Liczba obserwujących na Twitterze: 6 288 (5. miejsce) +11 proc. rok do roku Liczba wyświetleń na Youtube: 2 133 722 (3. miejsce) +12 proc. rok do roku

Dane na dzień 21 stycznia 2022 r.

4
/ 8

Eltrox Włókniarz Częstochowa był jedną z rewelacji ostatniego rankingu social mediów w PGE Ekstralidze, ale w tym wyraźnie zwolnili. Szczególnie widać to po Facebooku oraz Instagramie, na których to wzrosty są jednocyfrowe. Klub również sporo ma do zrobienia na Twitterze.

Liczba polubień na Facebooku: 53 384 (3. miejsce) +2 proc. rok do roku Liczba obserwujących na Instagramie: 17,6 tys. (4. miejsce) +9 proc. rok do roku Liczba obserwujących na Twitterze: 3 707 (7. miejsce) +26 proc. rok do roku Liczba wyświetleń na Youtube: 588 985 (6. miejsce) +29 proc. rok do roku

Dane na dzień 21 stycznia 2022 r.

ZOBACZ WIDEO Żużel. Indywidualne Mistrzostwa Polski w zmienionej formule. Majewski: To będzie nowa jakość

5
/ 8

Tuż za podium uplasował się Apator Toruń. W Grodzie Kopernika w ostatnim roku wykonano sporą robotę na Youtube, gdzie liczba wyświetleń znacząco się powiększyła. Jednak aktywność na pozostałych kanałach nie wpłynęła na znaczący wzrost popularności wśród kibiców. Jeżeli w Toruniu chcą wejść na podium to jest nad czym popracować.

Liczba polubień na Facebooku: 46 454 (4. miejsce) +3 proc. rok do roku Liczba obserwujących na Instagramie: 11,2 tys. (7. miejsce) +12 proc. rok do roku Liczba obserwujących na Twitterze: 9 063 (4. miejsce) +7 proc. rok do roku Liczba wyświetleń na Youtube: 906 863 (4. miejsce) +47 proc. rok do roku

Dane na dzień 21 stycznia 2022 r.

Zobacz także: Holder liczy na medal

6
/ 8

Może liczba polubień w mediach społecznościowych nie do końca odzwierciedla pracy marketingu klubu, ale na pewno pokazuje popularność drużyny w ostatnim czasie. Tak też było w przypadku Betard Sparty Wrocław. Aktualny mistrz Polski wdarł się na podium i zaliczył naprawdę solidną dynamikę wzrostu aktywności na każdym z kanałów. Jeżeli to utrzymają to lada chwila mogą zagrozić liderom tego zestawienia

Liczba polubień na Facebooku: 45 410 (5. miejsce) +10 proc. rok do roku Liczba obserwujących na Instagramie: 22,8 tys. (2. miejsce) +21 proc. rok do roku Liczba obserwujących na Twitterze: 10 006 (1. miejsce) +18 proc. rok do roku Liczba wyświetleń na Youtube: 215 852 (7. miejsce) +67 proc. rok do roku

Dane na dzień 21 stycznia 2022 r.

7
/ 8

Gorzowianie w ostatnich latach to wzór klubu pod względem działań w mediach społecznościowych. Wydawało się, że mogą wykorzystać spadek Stelmet Falubazu Zielona Góra, aby przejąć panowanie pod tym względem w PGE Ekstralidze. Ostatecznie zabrakło, jednak wydaje się, że jeżeli dalej będą tak pracować to tytuł lidera w naszym zestawieniu powinien być nieunikniony.

Liczba polubień na Facebooku: 77 755 (1. miejsce) +4 proc. rok do roku Liczba obserwujących na Instagramie: 22,8 tys. (2. miejsce) +9 proc. rok do roku Liczba obserwujących na Twitterze: 9 406 (3. miejsce) +9 proc. rok do roku Liczba wyświetleń na Youtube: 2 842 050 (2. miejsce) +7 proc. rok do roku

Dane na dzień 21 stycznia 2022 r.

8
/ 8

Nowy lider naszego rankingu popularności social mediów. Fogo Unia Leszno nie dość, że w ostatnich latach dominowała w rozgrywkach ligowych, to nieustannie jest aktywna w mediach społecznościowych. To zaprocentowało i Fogo Unia może cieszyć się z tytułu najpopularniejszego klubu w PGE Ekstralidze. W Wielkopolsce jednak nie mogą spocząć na laurach, bowiem konkurencja nie śpi.

Liczba polubień na Facebooku: 63 561 (2. miejsce) +3 proc. rok do roku Liczba obserwujących na Instagramie: 27,4 tys. (1 miejsce) +6 proc. rok do roku Liczba obserwujących na Twitterze: 9 829 (2. miejsce) +10 proc. rok do roku Liczba wyświetleń na Youtube: 3 702 289 (1. miejsce) +6 proc. rok do roku

Dane na dzień 21 stycznia 2022 r.

Zobacz także: Jason Crump w nowej roli

Źródło artykułu: WP SportoweFakty
Komentarze (3)
avatar
Kacper.U.L
26.01.2022
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Gdyby zliczyć do Pacanowa te transporty starterów do uwierzetelnienia kont na których są już założone niebieskie kagańce redaktora Kacperka z liśćmi w papy na Dzień Dobry i to do tej pory jeszc Czytaj całość
avatar
Całkiem Skibicowany
26.01.2022
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Poco dzielić to na klikalne partie? Jak widzę takie coś - Zamykam. I tak się trzeba naklikać na SF by coś przeczytać, albo napisać. Nie przesadzajcie!!  
avatar
kibic z Poznania .L.
26.01.2022
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Brawo Leszno  
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.