Finał PP: Kibice zdziwieni małą liczbą biletów, PZPN wydał komunikat

Szymon Mierzyński

Dystrybucja biletów w otwartej sprzedaży na finał Pucharu Polski zakończyła się bardzo szybko. Wywołało to wielkie zdziwienie części kibiców, dlatego PZPN wydał komunikat w sprawie szczegółowego podziału wejściówek.

Futbolowa centrala poinformowała w jaki sposób rozdysponowała ponad 48 tys. kart wstępu. Właśnie tylu widzów będzie mogło zasiąść na trybunach podczas meczu, który odbędzie się 2 maja (Lech Poznań zagra w nim z Legią Warszawa).

Po 10,5 tys. kart wstępu dystrybuują drużyny biorące udział w finale, 6 tys. trafiło do uczestników, rodziców, opiekunów, trenerów, a także sponsorów turnieju "Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku", 4,8 tys. to pula dla wojewódzkich ZPN, 4 tys. obejmują miejsca w kategorii "biznes", a kolejne 2 tys. to część przeznaczona dla sponsorów, partnerów i gości PZPN.

Ponadto 500 miejsc przeznaczonych jest dla mediów, zaś 8 tys. w ogóle wyłączono ze sprzedaży, gdyż będą to sektory buforowe.

Pozostała część biletów to te, które w czwartek trafiły do otwartej sprzedaży. Było ich ponad 10 tys., ale dystrybucja już się zakończyła.

 

Zobacz wideo: #dziejesiewsporcie: bramkarz Realu powtórzył słynną sztuczkę Rene Higuity 

< Przejdź na wp.pl