Newspix / Paweł Ciecierski / Na zdjęciu: Anna i Robert Lewandowscy

Eksperci jednogłośnie: marka Lewandowskich nie straci na wartości po mundialu

Michał Mielnik

Polacy podczas mundialu w Rosji przegrali dwa spotkania i odpadli z mistrzostw. Po zakończeniu rozgrywek firma WS Research przeprowadziła badania na temat wartości marketingowej piłkarzy. Według ekspertów, Lewandowscy nie stracą na swojej marce.

Według WS Research Robert Lewandowski stracił na swojej wartości aż 22 proc. Kapitan reprezentacji Polski także notuje spadki w kwestii ekspozycji, wpływów, osiągnięć sportowych oraz zainteresowania. 

Wielokrotnie Lewandowski pokazuje się ze swoją żoną - Anną. Obydwoje są twarzami jednego z szamponów przeciwłupieżowych. Mimo to, słaby występ w Rosji nie sprawi, że marka Lewandowskich straci na swojej wartości. - O mundialu za moment (jeśli nie już) wszyscy zapomną i zaczną śledzić pierwsze słowa córki Lewandowskich, nową sukienkę Anny, kupować musli "Food by Ann" czy zachwycać się klubowymi wyczynami Roberta. Poza tym, to bardzo pozytywni i inteligentni ludzi, którzy bez kontrowersji realizują wartościowe projekty (także te charytatywne). Nic raczej nie naruszy wizerunku państwa Lewandowskich - mówi Jarosław Żubka w rozmowie z wirtualnemedia.pl.

Z opinią Żubki zgadza się Alina Stasiak. Właścicielka agencji Image Team twierdzi, że przez wiele lat Lewandowscy zapracowali sobie na sympatię oraz pozyskali duże grono swoich wiernych fanów, którzy będą z nimi w każdej sytuacji. - Mundial się skończył i wszystko prawdopodobnie wróci do normy, bo Lewandowscy zapracowali sobie na sympatię i wiarygodność znacznie wcześniej, zbudowali swoją społeczność fanów i są jedną z ulubionych par w polskim show-biznesie - kończy Alina Stasiak.

Na początku lipca "Newsweek" w swoim artykule stwierdził, że Lewandowscy stracili na swojej sympatii po Mundialu w Rosji. Więcej o tym można przeczytać tutaj. 

ZOBACZ WIDEO Mundial 2018. Nasi eksperci nie mieli litości. Lewandowski i Piszczek w "11" rozczarowań mundialu 

< Przejdź na wp.pl