GKM Grudziądz ma nowego dyrektora

Kamil Tecław

W piątek odbyło się pierwsze spotkanie nowo powstałego zespołu do spraw marketingu i reklamy w GKM-ie Grudziądz. Na jego czele stanął nowy dyrektor klubu - Arkadiusz Tuszkowski.

Głównym zadaniem sześcioosobowej grupy, w skład której wchodzą: Beata Świtanowska, Wojciech Szpak, Dariusz Ryl, Łukasz Rosłaniec, Krzysztof Sternicki oraz nowy dyrektor będzie pozyskiwanie nowych sponsorów i partnerów klubu oraz budowanie wizerunku i marki GKM.

Przywrócenie w klubie z Grudziądza funkcji dyrektora to z pewnością zaskoczenie. Przypomnijmy, że po tym jak Joanna Michalska-Chrzanowska rozstała się z grudziądzkim środowiskiem żużlowym, prezesi zapewniali, że dyrektora w klubie nie będzie. Tymczasem został nim nikomu wcześniej nieznany Arkadiusz Tuszkowski. - Zespołem wypełniamy lukę, która musiała zostać jak najprędzej uzupełniona. Większość osób tworzących grupę od dawna zaangażowana była w życie klubu. Dzięki temu chcemy usystematyzować rozpoczęte tematy oraz rozpocząć zupełnie nowe projekty wychodząc naprzeciw oczekiwaniom sponsorów i kibiców, z którymi niebawem mamy zamiar się spotkać - powiedział nowy dyrektor.

Czy nowemu zespołowi ds. marketingu w Grudziądzu uda się przyciągnąć na spotkania ligowe większą rzeszę kibiców?

Pomóż nam ulepszać nasze serwisy - odpowiedz na kilka pytań.

< Przejdź na wp.pl