Kluby jednogłośne. Chcą być w telewizji
18 listopada odbyło się spotkanie Głównej Komisji Sportu Żużlowego z klubami Nice PLŻ i PLŻ 2. Ustalono jednogłośnie, iż rozgrywki na zapleczu Ekstraligi mają pozostać w telewizji.
Rywalizacja w Polskiej Lidze Żużlowej gościła w ostatnim sezonie na antenie TVP Sport i pasma regionalnego. Sponsorem tytularnym rozgrywek była natomiast firma Nice Adama Krużyńskiego. Wiele wskazuje na to, że współpraca ta będzie kontynuowana.
Jasny sygnał dali w tej sprawie przedstawiciele wszystkich klubów. - Jako GKSŻ przedstawiliśmy na spotkaniu całokształt współpracy z telewizją, odnosząc się do oglądalności poszczególnych meczów, a także drobnych niedociągnięć, jakie występowały czasem z obu stron. Muszę przyznać, że oddźwięk ze strony prezesów był jak najbardziej pozytywny. Wszystkie kluby są jednogłośnie za tym, by mecze Polskiej Ligi Żużlowej były nadal transmitowane w telewizji - powiedział w rozmowie z naszym portalem członek GKSŻ, Zbigniew Fiałkowski.
Jak wynika z przeprowadzonych analiz, transmisje meczów w TVP przyniosły rozgrywkom wymierne korzyści. Przedstawiciele klubów przyznają ponadto, że ułatwiło im to rozmowy ze sponsorami. - Niezaprzeczalne jest to, że kluby odniosły z racji transmisji pewne korzyści. Faktem jest chociażby to, że rozgrywki Polskiej Ligi Żużlowej cieszyły się dzięki obecności kamer znacznie większym zainteresowanie - dodał Fiałkowski, przypominając, iż średnia oglądalność zawodów w Nice PLŻ wyniosła ponad 230 tysięcy widzów.
KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>