Raport z działalności GKSŻ w sezonie 2014
GKSŻ obok swoich zasadniczych zadań, tj. prowadzenia rozgrywek Nice PLŻ i PLŻ 2. oraz spraw związanych z reprezentacją kraju, realizowała szereg zadań przyjętych w planie promocyjno-marketingowym.
Zaprezentowany został on publicznie podczas konferencji prasowej w Zakopanem, w styczniu br. Zadania te odnosiły się do obszarów: promocji i wizerunku zarówno Komisji i kadr narodowych, jak również szkolenia i integracji międzyklubowej. Teraz żużlowca centrala postanowiła przestawić raport z działalności w tym roku.
Wizerunek
- udział w Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy (przekazanie darów na licytacje),
- akcja GKSŻ pomocy rodzinie Ś.P. Grzegorza Knappa - organizacja aukcji żużlowych pamiątek,
- akcja "Stadion żużlowy przyjazny dla kibica niepełnosprawnego" - która aktualnie jest w fazie intensywnych przygotowań,
- stworzenie nowej internetowej, multimedialnej strony GKSŻ i Reprezentacji Polski www.polskizuzel.pl, a także intensyfikacja działań w obszarze mediów społecznościowych (facebook i twitter). Liczba fanów profilu FB wzrosła od grudnia ubiegłego roku czterokrotnie
- organizacja konferencji prasowych poświęconych aktualnym sprawom polskiego żużla. W roku 2014 odbyły się one w następujących miejscach:
Styczeń - Zakopane
Marzec - Warszawa
Kwiecień - Bydgoszcz
Czerwiec - Częstochowa
Lipiec - Bydgoszcz
Październik - Rybnik
Promocja ligi i reprezentacji
- dzięki współpracy w firmą Nice rozgrywki o mistrzostwo I ligi pokazywane są na otwartej antenie TVP Regionalna oraz TVP Sport, ciesząc się dużą oglądalnością,
- projekt Zawodnik Miesiąca, realizowany wspólnie z kibicami na profilach społecznościowych GKSŻ, mający na celu promocję Nice PLŻ oraz PLŻ2,
- organizacja towarzyskich, pokazowych meczów drużyny narodowej. 1 maja w Ostrowie odbyło się spotkanie Polska - Australia, natomiast 12 października w Rybniku Polska - Reszta Świata,
- organizacja integracyjnego mini zgrupowania kadry narodowej przed DPŚ w Bydgoszczy, w ośrodku Spa Irena Eris na Wzgórzach Dylewskich, połączonego z nagraniem filmu promującego kadrę narodową oraz sesji zdjęciowej,
- akcja Honorowi Kibice Reprezentacji Polski, która polega na promocji żużla, przede wszystkim reprezentacji naszego kraju w środowiskach związanych z innymi dyscyplinami sportu, ale także muzycznych, kulturalnych itd. Pierwszymi Honorowymi Kibicami zostali wokalista zespołu Budka Suflera Krzysztof Cugowski oraz czołowy europejski zawodnik MMA Tomasz Drwal,
- dzięki pracom marketingowym GKSŻ w ostatnim czasie pozyskała dla reprezentacji Polski dwóch sponsorów: firmy Ekoinbud oraz Izobud Cich z perspektywą dalszej współpracy w kolejnych sezonach.
[nextpage]Szkolenie
Warto podkreślić, że w tym roku najlepsi zawodnicy cyklu otrzymali atrakcyjne nagrody w postaci kevlaru, stypendium oraz miejsca w przyszłorocznych kwalifikacjach do IMŚJ. Łącznie cyklem szkoleniowym Zaplecza Kadry Juniorów objętych zostało ponad 30 młodych zawodników.
[nextpage]
Integracja międzyklubowa
W roku bieżącym odbyły się trzy zjazdy: w lutym w Łodzi, w lipcu w okolicach Gniezna oraz w listopadzie w Warszawie. Kolejne planowane jest przed początkiem sezonu 2015, prawdopodobnie w Krakowie.
KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>