Joanna Michalska: Wynieść marketing i wynik sportowy na najwyższy poziom
Joanna Michalska od kilku dni pracuje w ŻKS Ostrovia. Nowa dyrektor klubu wdraża się w ostrowskie środowisko, poznaje klub i otoczenie. Chce połączyć dobry marketing z wysokim wynikiem sportowym.
Joanna Michalska w ŻKS Ostrovia zajmować się będzie szeroko pojętym marketingiem. - Głównie będę odpowiadać za sprawy marketingowe oraz kwestie związane z pozyskiwaniem sponsorów. W działaniach marketingowych zawsze można wdrożyć coś nowego. Mam wiele pomysłów. Chciałabym je jak najszybciej wprowadzić w życie. Mam nadzieję, że przyniosą one korzyści zarówno kibicom jak i klubowi. W tym momencie jestem jeszcze w trakcie poznawania klubu i wdrażaniu się w nową pracę. Z tego, co się zdążyłam zorientować wiele spraw marketingowych zostało już w Ostrowie rozpoczętych. Chcę oczywiście je kontynuować, ale postaram się nowe rzeczy też wprowadzić - wyjaśnia nowa dyrektor ŻKS Ostrovia.
Sprawy sportowe nie będą leżały w gestii nowej osoby w klubie. - Jest to działka trenera. W Ostrowie mamy rewelacyjnego szkoleniowca, jakim jest Marek Cieślak. Uważam, że osoby, które zajmują się w klubie marketingiem czy nawet zarząd, muszą zaufać trenerowi. Marek Cieślak jest znakomitym fachowcem i doskonale sobie poradzi. Mój kontakt w kwestiach sportowych będzie sprowadzał się tylko do zawodników zagranicznych. Będę pilotowała m.in. ich kwestie logistyczne - dodaje Michalska.
KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>