Włókniarz Częstochowa zaprezentował nowe logo
W poniedziałek Włókniarz Częstochowa zaprezentował nowe logo. To początek odbudowy wizerunku klubu, który w tym sezonie nie wystąpi w ligowych rozgrywkach.
Podczas konferencji poinformowano również o nowej oprawie graficznej i marketingowej klubu, co ma w przyszłości ocieplić wizerunek Włókniarza. Nad pracami związanymi z tym zagadnieniem czuwał zespół w składzie Jan Sętowski, Rafał Domagała, Łukasz Malec. - Wszystkie chlubne elementy przeszłości klubu chcemy by wróciły w przyszłości. Wraz z nowym wizerunkiem chcemy odwołać się do najlepszych elementów przeszłości i wprowadzić w nową epokę. Warto zadać sobie pytanie czy chcemy używać starego logotypu spółki, które przy każdej sytuacji przypominałby o tej przykrej sytuacji. Naturalnym elementem dla nas było stworzenie nowego logotypu, który będzie nawiązywał do historycznych rozwiązań - przyznał Jan Sętowski.
- Pierwszym z elementów prezentacji samego typu jest inspiracja i poszukiwania twórcze. Są to trochę, na pierwszy rzut oka, nie grające ze sobą elementy. Mamy tutaj plastron z literą "W", mamy logotyp Włókniarza chyba najmilej kojarzący się kibicom czyli lew szykujący się do skoku z takim agresywnym wydźwiękiem. Kolory biały i zielony, które są podstawą Włókniarza oraz zgeometryzowaną formę lwa i geometrię jako sam zabieg - zdradził swoje inspiracje projektant nowego logo klubu.
Klub chce w przyszłości projektował własne gadżety z logiem klubu. W przygotowaniu jest również nowa strona internetowa. - Nasza półroczna praca, która nadal trwa, nie dotyczyła tylko logotypu. Projektowana jest nowa strona internetowa, która będzie podstawą komunikacji klubu z kibicami, mediami i sponsorami. Powstanie również nowy sklep internetowy, chcemy też wprowadzić gadżety, które będą możliwe do noszenia na co dzień, a nie tak jak było do tej pory takie, które sprawdzają się tylko na stadionie - przyznał Rafał Domagała.
KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>