WP SportoweFakty / Arkadiusz Siwek / Na zdjęciu: śp. Krystian Rempała

Pomnik Krystiana Rempały dziełem rodziny. Sponsor nie płacił za reklamę

Dawid Borek

Pomnik, który stanął przy grobie śp. Krystiana Rempały, wywołał falę dyskusji. Unia Tarnów zapewnia, że logotypy Grupy Azoty nie są reklamą sponsora, bowiem ani koncern, ani klub, nie finansowały całej inicjatywy.

W sprawie chodzi o trzy wyeksponowane logotypy Grupy Azoty. Kibice podzielili się na dwie grupy: większość fanów krytykowała "cmentarną reklamę", z kolei innym nie przeszkadzało logo koncernu chemicznego na klatce piersiowej, brzuchu oraz prawej nodze odlewu.  

- Nie ma nawet słów, by to komentować! Komercjalizacja zabija wszelkie podstawy przyzwoitości! - komentował Przemysław Jeziorek. - Fantastyczny, piękny - odpisywali przedstawiciele drugiej ze wspomnianych grup, na fanpage'u Unii Tarnów.

Wieczorem do całej sprawy odnieśli się przedstawiciele tarnowskiego klubu. - Unia Tarnów ŻSSA oświadcza, że ani klub, ani jego główny partner - Grupa Azoty - nie uczestniczyli w procesie projektowania i wykonywania pomnika. Oba podmioty w żaden sposób nie partycypowały także w kosztach jego powstania. Pomnik, jaki stanął na grobie żużlowca, jest w 100 procentach dziełem rodziny. Prosimy o uszanowanie woli rodziny - czytamy na oficjalnej stronie Unii Tarnów.

ZOBACZ WIDEO Prezes PGE Ekstraligi chwali Włókniarza Częstochowa  
KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>

< Przejdź na wp.pl