- Naprawdę wierzyłem, kiedy dowiedziałem się, że FOX i ESPN to zrobią, że zostanie sprzedane 2 miliony PPV. Z powodu tych dwóch telewizji zawsze myślałem, że mamy szansę na wyrównanie lub przekroczenie dwóch milionów zakupów. A teraz jestem bardziej niż kiedykolwiek pewny siebie - powiedział Bob Arum.
Szef grupy promotorskiej Top Rank, która stoi za karierą Tysona Fury'ego, optymistycznie podchodzi do finansowych spraw związanych z wielkim rewanżem. Warto przypomnieć, że przy okazji pierwszej walki Deontaya Wildera z Tysonem Furym zostało sprzedanych zaledwie 300 tysięcy subskrypcji PPV. Wówczas pojedynek był transmitowany przez telewizję Showtime.
Arum podkreśla jednak, że przed drugim starciem Amerykanina z Brytyjczykiem znakomicie funkcjonuje machina promocyjna. - Ludzie mówią o tej walce w całym kraju. Jednym z głównych tematów jest to, w jaki sposób ESPN i FOX go promują. Nikt nigdy nie widział czegoś takiego. Mam na myśli np. reklamę podczas Super Bowl" - dodał Arum.
W USA koszt wykupu transmisji do gali Wilder - Fury 2 w HD to aż 79,99 dolarów. W Polsce pojedynek pokaże TVP Sport.
Czytaj także:
Jan Błachowicz śladami Rocky'ego
Tyson Fury w formie życia
ZOBACZ WIDEO: "Klatka po klatce" #42: Chalidow nadal stawiany nad Błachowiczem? "Trzeba mu dziękować za to, że został w Polsce"