Bambi robi z Makiem co chce
Bambi, a właściwie Michalina Włodarczyk to jedna z największych współczesnych idolek młodego pokolenia. Jej utwory na platformie YouTube mają miliony wyświetleń, a jeden z singli pod tytułem „BFF” osiągnął nawet status diamentowej płyty ze sprzedażą na poziomie ponad 250 tys. egzemplarzy.
“Bambi robi z Makiem co chce”, to tytuł kampanii w sieci McDonald’s, której to 20-letnia raperka jest właśnie główną bohaterką. Zainteresowani mogą nabyć autorski zestaw produktów sygnowanych pseudonimem artystki, w którego skład wchodzą m.in. Cheese&McNuggets Box z kawałkami kurczaka McNuggets, serowe Cheddar Gwiazdki, porcją frytek, specjalny sos na bazie soi oraz czarnego pieprzu, a także McFlurry Skittles.
Co ciekawe to już trzecia tego typu akcja światowego giganta gastronomicznego w naszym kraju. Wcześniej na kolaborację z McDonald’s decydowali się Mata oraz Ralph Kamiński.
Wiele wskazuje na to, że do kolejnych współprac dojdzie i to w niedalekim odstępie czasu. Pierwsze kursy bukmacherskie na konkretne gwiazdy się już pojawiły i trzeba sobie powiedzieć otwarcie, że kilka opcji może wprawić w osłupienie. Jedną z nich jest np...Anna Lewandowska.
Totalne sprzeczności
W Polsce kilka osób spokojnie można byłoby określić mianem żywieniowo-treningowego guru. Taką postacią jest chociażby wspomniana już wcześniej Anna Lewandowska.
Była mistrzyni Europy oraz świata w karate tradycyjnym, a prywatnie żona Roberta Lewandowskiego od wielu, wielu lat propaguje zdrowy styl życia. Jakiś czas temu zdecydowała się także uruchomić własną markę cateringu dietetycznego pod nazwą “Foods by Ann”.
Te wszystkie znane fakty nie przeszkodziły mimo wszystko analitykom firmy Betclic w umieszczeniu 36-latki na samym szczycie zestawienia obejmującego gwiazdy, które są rzekome najbliższe stworzenia swojego autorskiego zestawu w McDonald’s. Kurs równy dokładnie 5.00 jasno wskazuje na to, że taki bieg zdarzeń rzeczywiście może mieć miejsce.
Ten sam bukmacher proponuje także bonus Betclic dla nowych graczy, który należy do wyjątkowo interesujących. Naprawdę warto zapoznać się z jego szczegółami.
Kulinarne autorytety
Mimo iż dzieli ich ponad 30 lat, to łączy jedno – miłość do jedzenia. Ten pierwszy uwielbia je przyrządzać, a drugi słynie głównie z jego konsumowania. O kim dokładnie mowa? Rzecz jasna o Robercie Makłowiczu oraz kulinarnym influencerze Szymonie Nyczke, znanym przede wszystkim jako Książulo.
Obaj Panowie są niezwykle znani w szeroko pojętej branży kulinarno-rozrywkowej. Każdy z nich trafia do nieco innej grupy docelowej, ale ich zasięgi kształtują się prawdopodobnie na bardzo zbliżonym poziomie.
Z perspektywy firmy o niezwykle bogatej, długoletniej historii w gastronomii rozpoczęcie kooperacji z jednym z nich byłoby najpewniej strzałem w przysłowiową dziesiątkę. Kto wie, być może niebawem podobny scenariusz się ziści.