O tym nie mieliście pojęcia. Robert Lewandowski wspiera karierę Hurkacza!

Getty Images / Hubert Hurkacz i Robert Lewandowski
Getty Images / Hubert Hurkacz i Robert Lewandowski

Hubert Hurkacz robi furorę na kortach Wimbledonu. O Polaku jest głośno na świecie, ale mało kto wie, że od pewnego czasu naszego tenisistę mocno wspiera... Robert Lewandowski. - Zawsze wierzyłem w jego potencjał - mówi nam Lewy, wielki fan tenisa.

Hubert Hurkacz w ćwierćfinale Wimbledonu dokonał rzeczy wielkiej, w świetnym stylu pokonał 3:0 Rogera Federera - legendę dyscypliny, ale również swojego idola z dzieciństwa. Po genialnym meczu o Hurkaczu zrobiło się bardzo głośno, zarówno w polskich, jak i zagranicznych mediach.

O tym, że drzemie w nim niewiarygodny wręcz potencjał, tenisowi eksperci wiedzą od długiego czasu. Mało kto jednak wie, że wśród wielkich fanów talentu wrocławianina jest kapitan reprezentacji Polski, Robert Lewandowski.

Lewy od wielu lat interesuje się tenisem, śledzi turnieje, zna się i koleguje z największymi światowymi gwiazdami tej dyscypliny, Novakiem Djokoviciem i Rafaelem Nadalem. Widać to było wielokrotnie, również publicznie, gdy panowie wymieniali między sobą uprzejmości w mediach społecznościowych. Okazuję się, że od kilku miesięcy agencja marketingowa "Stor9_" Roberta Lewandowskiego, wspiera polskiego tenisistę, zapewniając mu wsparcie PR-owe i biznesowe.

ZOBACZ WIDEO: "Prosto z mistrzostw". Wszystko jasne! Anglia w finale Euro 2020! [CAŁY ODCINEK]

- Cieszę się z sukcesów Huberta na Wimbledonie, zawsze wierzyłem w jego potencjał sportowy. A tenis obserwuję od lat - mówi nam Lewandowski, który spędza właśnie urlop na Sardynii. - Jako że współpracuje z naszą Agencją, możemy mu doradzać, a to cieszy podwójnie, bo wspólnie myślimy o jego dalszym rozwoju w obszarach wizerunku i komunikacji - dodaje najlepszy gwiazdor Bayernu Monachium.

Z dnia na dzień rośnie wartość polskiego tenisisty, nie tylko pod względem sportowym, ale również reklamowym. Według wyliczeń, zaledwie w kilka dni zmagań na Wimbledonie ekwiwalent reklamowy wyniósł w jego przypadku 43 miliony złotych. Jak informowały w piątek Wirtualne Media, Hurkacz już teraz ma potencjał marketingowy porównywalny z zeszłoroczną zwyciężczynią Rolanda Garrosa Igą Świątek.

Hurkacz zmierzy się w piątek w półfinale Wimbledonu z Matteo Berrettinim. Początek meczu około godziny 14:30. Transmisja w Polsacie i Polsacie Sport.

Oficjalnie: jest decyzja ws. Dariusza Szpakowskiego!
Szalone sceny na prezentacji Podolskiego. Jeden z kibiców padł przed nim na kolana!

Komentarze (7)
avatar
Stevie Wonder
10.07.2021
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
wyczuł piniondz! 
kristofd
9.07.2021
Zgłoś do moderacji
2
3
Odpowiedz
Skoro Hurkacz korzysta z usług agencji Drewniaka i jego szkaradnej baby to mu za to płaci więc jak można nazwać to wspieraniem skoro na Hurkaczu zarabiają ! Jeżeli kogoś się wspiera to robi si Czytaj całość
avatar
boomboom
9.07.2021
Zgłoś do moderacji
2
3
Odpowiedz
Lewandowskiego to pod każdy sukces pismaki podciągną. Wygrał kiedyś Bayern z Barceloną 8:2, gdzie Lewandowski praktycznie cały mecz niewidoczny może z 5 -6 razy przez całe 90 minut był przy pił Czytaj całość
avatar
Endip
9.07.2021
Zgłoś do moderacji
4
5
Odpowiedz
No to poszliście po bandzie. Nie wiecie, jakby tu napisać o Lewandowskim, to piszecie o wsparciu. Miliony kibiców w Polsce wspiera Hurkacza, może bardziej niż Lewandowski. 
avatar
HI-polit
9.07.2021
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Hu Hu, Hubert Hurkacz pokaże być może swoje atuty wobec piekielnych serwów Włocha. Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.