Super Bowl. Rekordowe ceny reklam. Olbrzymie pieniądze wchodzą w grę

Zdjęcie okładkowe artykułu: Getty Images /  Jorge Lemus/NurPhoto / Mecz footballu amerykańskiego.
Getty Images / Jorge Lemus/NurPhoto / Mecz footballu amerykańskiego.
zdjęcie autora artykułu

Wszystkie przerwy przeznaczone na reklamy w trakcie Super Bowl zostały już wyprzedane. W tym roku wartość jednego spotu reklamowego (30 sekund) osiągnęła rekordową kwotę 5,6 miliona dolarów.

W tym artykule dowiesz się o:

2 lutego 2020 roku oczy wielu milionów kibiców sportu będą obserwować wydarzenia na stadionie w Miami.

Tam odbędzie się finał ligi futbolu amerykańskiego NFL. Podczas spotkania wystąpią wielkie gwiazdy muzyki - m.in. Jennifer Lopez i Shakira.

W Stanach Zjednoczonych jest prawdziwe szaleństwo na punkcie Super Bowl. Już teraz zostały wyprzedane wszystkie przerwy przeznaczone na reklamy w trakcie spotkania.

W 2020 roku osiągną one rekordową wartość. 30-sekundowy spot reklamowy kosztował firmy 5,6 miliona dolarów. W zeszłym roku była to kwota niższa o 300 tysięcy.

W 2019 roku New England Patriots po raz szósty w historii wygrali rozgrywki NFL. W Atlancie w Super Bowl LIII pokonali Los Angeles Rams 13:3. Spotkanie obejrzało ponad 98 milionów Amerykanów.

Zobacz także: Bundesliga. Robert Lewandowski o przerwanej serii: To musiało się kiedyś stać Zobacz także: Bundesliga. Niemieckie media po zwycięstwie Bayernu. "Bezbramkowy Lewy"

ZOBACZ WIDEO: "Druga Połowa". Jaka przyszłość piłkarskich mistrzostw Europy? "Prawie każdy może tam zagrać"

Źródło artykułu: WP SportoweFakty
Czy będziesz oglądał finał NFL?
Tak
Nie
Zagłosuj, aby zobaczyć wyniki
Trwa ładowanie...
Komentarze (0)