"Gdzie jest zespół?". Nawet Włosi są bezwzględni dla Ferrari

Materiały prasowe / Ferrari / Na zdjęciu: Charles Leclerc
Materiały prasowe / Ferrari / Na zdjęciu: Charles Leclerc

Ferrari musi mierzyć się z ogromnym kryzysem. Zespół z Maranello udanie rozpoczął sezon 2022, ale ostatnie tygodnie naznaczone są kolejnymi błędami i wpadkami. W końcowy sukces Ferrari w F1 nie wierzy już nawet włoska prasa.

"Mają dobry samochód, mają dobrego kierowcę, ale gdzie jest zespół?" - pyta "Tuttosport" w artykule poświęconym problemom Ferrari. Obecnie Charles Leclerc traci aż 80 punktów do prowadzącego w mistrzostwach Maxa Verstappena, ale sytuacja w Formule 1 mogłaby wyglądać inaczej, gdyby nie kosztowne błędy ekipy z Maranello.

O ile awarie w Azerbejdżanie czy Hiszpanii, gdzie Leclerc znajdował się na prowadzeniu, mogły się zdarzyć, bo Red Bull Racing też miewa problemy z niezawodnością, o tyle w ostatnich tygodniach stratedzy Ferrari mocno "pomagają" rywalowi, aby to on wywalczył mistrzostwo w sezonie 2022.

Zdaniem "Corriere dello Sport", rywalizacja o tytuł jest już rozstrzygnięta i Verstappen powoli może się witać z myślą, że jest dwukrotnym mistrzem świata F1.

ZOBACZ WIDEO: Messi haruje na początku sezonu, a żona?! Te zdjęcia robią furorę

"Fala entuzjazmu, na której surfował cały zespół Ferrari, marząc o świetnej końcówce sezonu, została całkowicie zniszczona. To, co wydarzyło się na Hungaroringu, nie powinno nigdy mieć miejsca. Właśnie tam, gdzie tor sprzyjał bolidowi Ferrari, gdzie kluczowy był docisk, który jest mocną stroną tego samochodu. W ten sposób Verstappen zapewnił sobie drugi tytuł na dziewięć wyścigów przed końcem sezonu" - ocenił dziennikarz Fluvio Solms.

Podczas gdy część ekspertów oczekuje głowy Mattii Binotto i spodziewa się zmiany na stanowisku szefa Ferrari, o cierpliwość apeluje były kierowca tej ekipy. - Leclerc ma prawo czuć się nieszczęśliwy, ale musi być cierpliwy. Przeklinanie i wpadanie w gniew mu nie pomoże. Zwłaszcza że zespół może mu przypomnieć, że sam popełniał błędy. Ta ekipa może triumfować, ale potrzebuje czasu - ocenił Felipe Massa w rozmowie ze Sky Italia.

Odejścia Binotto domaga się jednak Ralf Schumacher, zdaniem którego Ferrari pod rządami Włocha nie zmierza w dobrym kierunku. - Zespół zawsze trzyma się razem, ale zawsze dochodzi do takiego momentu, w którym zarząd i partnerzy Ferrari zaczną się niepokoić. Ten bolid ma tempo, a Ferrari dziwnym trafem zawsze potrafi zniszczyć wszystko wokół siebie. To nie zadziała na dłuższą metę - powiedział były kierowca F1 w rozmowie ze Sky.

Ferrari czeka na tytuł mistrzowski od 2007 roku. Wtedy najlepszym kierowcą świata został Kimi Raikkonen.

Czytaj także:
Afera w F1. Kierowca zaprzecza, by podpisał kontrakt
Kolejny miliarder w F1? Williams może stać się gigantem

Komentarze (1)
avatar
Mark2
4.08.2022
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Pierwsi do wymiany to stratedzy Ferrari. Tej Pani z RB niech zapłacą każde pieniądze by ją podkupić. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.