Fatalne warunki podczas wyścigu F1. Są przeprosiny dla kibiców

Materiały prasowe / Ferrari / Na zdjęciu: GP Włoch na torze Monza
Materiały prasowe / Ferrari / Na zdjęciu: GP Włoch na torze Monza

GP Włoch na Monzie to kolejny wyścig F1 w sezonie 2022, kiedy to kibice mieli powody do narzekań, jeśli chodzi o poziom organizacji. Włosi postanowili zareagować na powszechną krytykę.

W tym artykule dowiesz się o:

Podczas weekendu Formuły 1 na torze Monza pojawiło się 336 tys. osób. Był to kolejny dowód na rosnącą popularność królowej motorsportu, bo włoski obiekt ostatnimi czasy nie widział takich tłumów. Równocześnie organizatorzy GP Włoch nie byli przygotowani na przyjęcie takiej publiki, co przełożyło się na liczne narzekania fanów w mediach społecznościowych.

Kibice skarżyli się, że musieli stać w długich kolejkach, by w ogóle wejść na teren toru. Ogromny chaos panował też przy stoiskach gastronomicznych, bo aby zakupić picie czy jedzenie należało odstać kilkadziesiąt minut. Dodatkowo najpierw trzeba było nabyć specjalny token, co miało przyspieszyć cały proces, a stanowiło dodatkową komplikację, bo nie wszystkie osoby były świadome, że za jedzenie nie można płacić bezpośrednio gotówką.

Po kilku dniach od GP Włoch do sprawy odnieśli się organizatorzy wyścigu F1 na Monzy. "Tor Monza wyraża ubolewanie z powodu niedogodności, jakich doświadczyli kibice na ostatnim GP Włoch. Organizatorzy szykując się do wyścigu starają się dołożyć wszelkich starań, aby prezentował on odpowiedni poziom, ale tym razem zainteresowanie imprezą przekroczyło wszelkie rekordy" - napisano w komunikacie.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: partnerka Milika błyszczała w Paryżu

"Dla toru Monza satysfakcja kibiców to priorytet i z tego powodu rozpoczęto rygorystyczną weryfikację, również z partnerami GP Włoch, w celu ustalenia i zbadania wszelkich problemów oraz podjęcia odpowiednich kroków, aby to nie powtórzyło się w przyszłości" - dodano.

Narzekania kibiców na poziom organizacji GP Włoch to cios dla zarządców toru Monza, bo już wcześniej szefowie Formuły 1 zwracali uwagę na to, że obiekt musi poprawić jakość oferowanych usług, by zachować miejsce w kalendarzu królowej motorsportu.

Monza posiada kontrakt na organizację GP Włoch do końca 2025 roku, ale Stefano Domenicali mówił niedawno, że tor musi poprawić infrastrukturę i wyeliminować problemy polityczne, które ostatnimi czasy utrudniały organizację wyścigu F1.

- Monza zasługuje na miejsce w kalendarzu, ale jak już mówiłem wcześniej, historia tego toru już nie wystarczy, aby zapewnić sobie miejsce w F1. Oczekujemy konkretnej poprawy infrastruktury obiektu, zarówno tej dla zespołów, jak i kibiców. Pandemia sprawiła, że pojawiły się inne priorytety, ale teraz nadszedł czas, by w końcu zrealizować tę palącą kwestię. Monza potrzebuje pilnej modernizacji - oświadczył szef F1, cytowany przez motorsport.com.

Czytaj także:
Kierowca wypiera się Rosji. Zaskoczenie w Moskwie
Red Bull uruchomił "plan B". Transfer kierowcy w F1 o krok

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (883 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.