Trudne rozmowy przed Hamiltonem. Ferrari ważniejsze od Mercedesa?

Materiały prasowe / Mercedes / Na zdjęciu: Lewis Hamilton
Materiały prasowe / Mercedes / Na zdjęciu: Lewis Hamilton

Lewis Hamilton od przyszłego sezonu będzie kierowcą Ferrari. Mercedes zapewniał, że decyzja Brytyjczyka nie wpłynie na to, w jaki sposób będzie traktowany przez zespół. Sam Hamilton jednak wie, że powoli nadchodzi moment, by odsunąć się na bok.

1 lutego ogłoszono, że Lewis Hamilton w 2025 roku przeniesie się do Ferrari. Decyzja Brytyjczyka była szokiem dla świata Formuły 1, bo wydawało się, że zakończy on karierę w Mercedesie. Równocześnie przejście 39-latka do odwiecznego rywala niemieckiej ekipy ogłoszono tak wcześnie, że naturalnym wydawało się odsunięcie go na boczny tor m.in. podczas rozwoju bolidu.

Toto Wolff kilka tygodni temu stwierdził, że transfer do Ferrari nie jest "głównym priorytetem" w umyśle brytyjskiego kierowcy, któremu zależy na osiąganiu jak najlepszych wyników w sezonie 2024. Jednak z każdym tygodniem zbliżamy się do momentu, w którym Mercedes będzie musiał odciąć swoją legendę od wiedzy na temat nowego bolidu.

Dla Hamiltona nie będzie to nowa sytuacja, bo w sezonie 2012 ogłosił światu, że odchodzi z McLarena, by startować w Mercedesie. Tyle że wtedy jego decyzję przekazano opinii publicznej pod koniec września. - Musimy zacząć rozmowy z Toto na ten temat i rozwiązać tę kwestię. Nigdy wcześniej nie byłem w takiej sytuacji o tej porze roku - powiedział Brytyjczyk, cytowany przez motorsport.com.

ZOBACZ WIDEO: Jaki będzie ORLEN 80. Rajd Polski? Opowiada Mikołaj Marczyk

- Gdy opuszczałem McLarena, to tak naprawdę był koniec sezonu. W Mercedesie pojawiłem się po raz pierwszy w grudniu, aby dopasować fotel do nowego bolidu. Natomiast nie wiem, jak teraz zarządzać tą sytuacją - dodał.

Hamilton potwierdził przy tym, że ciągle jest w pełni skupiony na Mercedesie, nawet jeśli tegoroczny bolid okazał się niezbyt wydajną konstrukcją. Siedmiokrotny mistrz świata po czterech wyścigach ma na swoim koncie tylko 10 punktów. Brytyjczykowi zależy jednak na tym, aby przerwać serię wyścigów bez zwycięstwa. 39-latek czeka na wygraną od 49 zawodów.

- Chcę zakończyć przygodę z Mercedesem na wysokim poziomie. Całą moją energię poświęcam właśnie temu, aby wrócić na szczyt. Zastanawiam się nad tym, jak mogę lepiej pracować z chłopakami w fabryce, jak lepiej spisywać się na odprawach technicznych, jak udzielać inżynierom lepszych wskazówek. Chcę wygrywać, a samo myślenie o kolejnym sezonie mi w tym nie pomoże - podsumował Hamilton.

Czytaj także:
- Red Bull zadecydował? Oto kolejny element układanki w F1
- Współpracowali z Kubicą i Orlenem. Włoski gigant ponownie myśli o F1

Komentarze (1)
avatar
Tańczący z łopatą_życiowy przegryw
18.04.2024
Zgłoś do moderacji
5
1
Odpowiedz
Ha ha ha!! Litości! W Ferrari już żałują że go biorą.. a Leclerc zaciera ręce, że się na lulu będzie dorabiał renomy, gnębiąc go co wyścig :) 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.