Kierowcy nadal krytykują system Halo

Zdjęcie okładkowe artykułu: Materiały prasowe / Williams / Na zdjęciu: Robert Kubica podczas testów w Barcelonie
Materiały prasowe / Williams / Na zdjęciu: Robert Kubica podczas testów w Barcelonie
zdjęcie autora artykułu

Po przedsezonowych testach w Barcelonie nadal pojawiają się negatywne opinie odnośnie systemu Halo. Ochrona kokpitu będzie obowiązywała od nadchodzącego sezonu.

- Nadal jest bardzo denerwujący i brzydki - powiedział Kevin Magnussen o systemie Halo. - Ciężko się wsiada oraz wysiada z bolidu. Są problemy z podłączeniem, a także odłączeniem kierownicy. Jednym słowem jest niezręcznie - dodał kierowca Haas F1 Team.

Również negatywnie wypowiedział się Pierre Gasly. - Przez Halo rozdarłem kombinezon - zdradził.

Na inny problem zwrócił uwagę z kolei Carlos Sainz jr. - Kiedy pada deszcz, to Halo zatrzymuje krople na wizjerze. Nie możesz jednoznacznie stwierdzić, czy pada czy nie - powiedział kierowca Renault.

O systemie Halo wypowiedział się także Robert Kubica. - Wyzwaniem jest wyjście z bolidu. Po pierwszym wyścigu w Australii chyba wyjdę do pitlane i będę śmiał się z kierowców, którzy próbują wydostać się ze swoich samochodów - powiedział żartobliwie Polak, który pełni rolę kierowcy rezerwowego i rozwojowego w Williamsie.

ZOBACZ WIDEO Joanna Jóźwik weźmie udział w nietypowym biegu. "Metą jest Adam Małysz"

Źródło artykułu:
Czy system Halo zniknie po sezonie 2018?
Tak
Nie
Zagłosuj, aby zobaczyć wyniki
Trwa ładowanie...
Komentarze (5)
avatar
xyz
16.03.2018
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Jak brzydkie by nie bylo.Bianchi by nie zginal.i dzis jezdzilby dla ferrari  
avatar
julsonka
15.03.2018
Zgłoś do moderacji
4
0
Odpowiedz
halo to największe nieporozumienie f1 .. przed niczym nie chroni no chyba że oderwanym kołem ale gdyby leciało bokiem to żadne halo nie pomoże . wszystko przez ferrari bo tylko oni glosowali Czytaj całość
avatar
Lewa Renka Kupicy
15.03.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Gdyby kilka lat temu było te Halo, to by Massa nie wyłapał w cymbał od sprężyny bolidu Brawn GP. Niech nie narzekają. A nasz polsko-włoski dzwonnik powinien być ostatnim od komentarzy w tym tem Czytaj całość
avatar
Andrzej Zaleski
15.03.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
bezpieczeństwo w F1 może zapewnić tylko ograniczenie prędkości i zakaz wyprzedzania oraz ścieżki rowerowe - w przypadku gdy kierowca poczuje, że zasypia z nudów , będzie mógł się odświeżyć jaz Czytaj całość