Williams pochwalił się modelem FW42. Zespół walczy z czasem
Williams po raz pierwszy pochwalił się wyglądem modelu FW42, którym w nadchodzącym sezonie ścigać się będzie Robert Kubica. Brytyjczycy przedstawili kibicom trzy grafiki komputerowe, na których możemy zobaczyć detale tegorocznej maszyny.
Renault nikogo nie oszukuje. Czytaj więcej!
Ekipa z Grove postanowiła jednak podgrzać atmosferę i w piątek po raz pierwszy zaprezentowała światu FW42. Kibice zobaczyli trzy grafiki komputerowe, na których można dostrzec szczegóły nowej konstrukcji.
Williams nie zaprezentował zdjęć gotowego samochodu, bo ten nie jest jeszcze gotowy. Wstępnie zespół Claire Williams planował w sobotę zorganizować dzień filmowy na jednym z torów w Hiszpanii. Okazało się jednak, że inżynierowie w fabryce nie zdążą go złożyć na czas. Dlatego materiały promocyjne z udziałem Roberta Kubicy i George'a Russella mają powstać po zakończeniu pierwszej tury testów F1 w Barcelonie.
Ferrari pokazało nowy samochód. Czytaj więcej!
Przedsezonowe testy F1 ruszą już w najbliższy poniedziałek (18 lutego) i potrwają cztery dni. Zespoły powrócą na tor Catalunya po kilku dniach przerwy 26 lutego. Zimowe jazdy zakończą się zaś 1 marca.
Feast your eyes on this! And we’ll show you the real thing next week pic.twitter.com/0ir0LRmCJQ
— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) 15 lutego 2019
ZOBACZ WIDEO: Adam Małysz dał popis na Dakarze. Były pilot był pod wrażeniem
Oglądaj wyścigi Formuły 1 w WP Pilot
-
VVitto Zgłoś komentarz
Williams na sponsoring. Patrzę na nowy bolid i oczom nie wierzę, otóż najlepsze powierzchnie reklamowe są puste. Pytanie co robili tzw. specjaliści od marketingu PKN Orlen? Przecież najlepszymi miejscami na reklamę jest przednie skrzydło po bokach i z przodu na wing let'ach i tylne skrzydło po bokach - a jest puste. Pytam się dlaczego? Warto o tym pamiętać, że: a) w 50% transmisji pokazywane jest na starcie i w walce zawsze widok z kamery z przodu, tyłu właśnie z boku, a jak jest walka koło w koło to pokazywany jest "nos" bolidu - tam właśnie powinna być reklama ORLEN. b) kolejne 20% czasu wyświetlania to tylne skrzydło, podczas mijania, kamera 360 lub 180, itp. To samo start. jak mamy walkę koło w koło i widok przy wyprzedzaniu to zawsze (powtarzam zawsze) jest widoczne skrzydło tylne z lewej lub z prawej strony zależny od manewru i takie manewry powtarzane są ;o kilka razy w wyścigu i potem w studio w powtórkach. - gdzie jest reklama ORLEN? Czasy ekspozycji reklamy szacowane są na postawie dostępnych materiałów reklamowych o oficjalnego raportu dostępnego na stronach F1 i prezentowanego przez Liberty media w ich raporcie rocznym -- są tam wskazane powierzchnie reklamowe i można sobie wszystko poczytać co i jak i na jakie czasy ekspozycji są nastawione te powierzchnie w TV czy streaming video. - gdzie są specjaliści / managerowie ORLEN od reklamy? Za co Ci ludzie biorą pieniądze, Panie Prezesie? Najlepsze ekspozycje reklamowe są puste. Nie mam problemu z tym, że ORLEN płaci na reklamę Willimas - jest OK. Super sposób na pokazanie się na platformie premium z produktami ORLEN - tyle że oprócz marki nie ma produktów. A moim zdaniem na przednim skrzydle po bokach powinien być napis ORLEN OIL albo PLATINIUM. Międzynarodowe słownictwo już jest tylko wbić w głowy potencjalnych klientów i konsumentów i sprzedawać. A na przodzie skrzydła na winglet'ach powinien być wielki znak ORLEN i już. - tak jak to jest na Red Bull czy na Mercedes znak PERTONAS czy Ferrari - gdzie jest po prostu znak SHELL. Czy tak dzieżko jest zapoznać się z trendami i skopiować pomysły i wymagania innych, zwłaszcza zę to jest bezpośrednia konkurencja ORLEN (pisze o produktach PETRONAS i SHELL). Moim zdaniem jak zawsze skorumpowany PERTOBRAS zrobił interes życia na samochodach McLaren - super zorganizowali sobie reklamę - widać aż w oczy razi. Pytam się po raz kolejny co Ci ludzie od marketingu robią i za co biorą pieniądze? Malowanie: Powiem krótko - wreszcie obłędne malowanie, jak dla mnie super kolorystyka. Podobna do Minardi M192 z 1998 roku i do Renault R25 z 2005 roku w lat jak jeździł Fernando Alonso. Wybór malowania jest super. Kolorki elegancko współgrają, ładnie i estetycznie to wygląda. Bardzo mi się podoba choć uważam, że o gustach i upodobaniach nie ma co rozmawiać. Inni mogą mieć inne zdanie. Pozdrawiam, Wojtas -
TheQ Zgłoś komentarz
Każdy sponsor ma swoje barwy, wszystko spójne i wygląda na szybszy, a wiadomo, że dobre malowanie to +10% do osiągów :) -
Kri100 Zgłoś komentarz
Na Twitterze pod oficjalnymi zdjęciami jest alternatywne malowanie zaproponowane przez innego grafika - o wiele lepsze. "hire this man" - komentują.