Formuła 1 w Disneylandzie. Nietypowy pomysł Francuzów
Francuzi bardzo mocno postawili na promocję Formuły 1 w swoim kraju. Królowa motorsportu powróciła na francuską ziemię w sezonie 2018 po 10 latach przerwy. Tegoroczny wyścig będzie reklamowany w nietypowy sposób.
Renault zapowiada szereg atrakcji, takich jak symulatory, warsztaty, testery refleksu czy wykłady edukacyjne. Na kilku eventach mają się pojawić także kierowcy Formuły 1 - Daniel Ricciardo, Nico Hulkenberg i rezerwowy Siergiej Sirotkin.
Czytaj także: Hamilton ukrywał, że jeździ motocyklem
- Imprezy są kontynuacją naszego programu promocyjnego. W tym roku odwiedzimy 15 miejsc, w sześciu regionach Francji. Chciałbym bardzo podziękować reprezentantom władz, którzy pomagają nam w organizacji. To unikalne przedsięwzięcie na skalę światową. Nie mogę się doczekać spotkania z fanami - powiedział szef Grand Prix Francji, Christian Estrosi.
Czytaj także: pierwsze wnioski dotyczące nowej aerodynamiki
Najważniejsza z imprez, event w Disneylandzie, odbędzie się w dniach 6-7 kwietnia 2019 w Paryżu. To niezwykle oryginalny sposób reklamowania Formuły 1. Zaangażowanie Francuzów zasługuje na pochwalę. W Europie wciąż brakuje takich spotkań. Są one za to masowo organizowane w Azji, gdzie popularność wyścigów stale rośnie.