F1. Sergio Perez poleciał do Meksyku, by ratować miejsce w zespole? Nowe informacje

Materiały prasowe / Racing Point / Na zdjęciu: Sergio Perez
Materiały prasowe / Racing Point / Na zdjęciu: Sergio Perez

Sergio Perez z powodu koronawirusa opuści drugi wyścig F1. Kierowca Racing Point miał zarazić się podczas wyprawy do Meksyku. Perez informował, że chciał zobaczyć się z chorą matką. Na jaw wychodzą jednak nowe informacje.

Sergio Perez jest pierwszym kierowcą Formuły 1, u którego wykryto koronawirusa. Meksykanin zachorował na COVID-19 przed GP Wielkiej Brytanii i w szeregach Racing Point zastąpił go Nico Hulkenberg. Jako że Perez ciągle nie wyzdrowiał, to Niemiec zastępuje go również podczas GP 70-lecia.

Na Pereza spadły gromy, bo złamał przepisy F1 dotyczące życia w "bańce" i podczas przerwy między wyścigami wybrał się do Meksyku. 30-latek swoją wyprawę tłumaczył chęcią zobaczenia się z matką, która po wypadku trafiła do szpitala.

Tymczasem meksykańskie i niemieckie źródła, chociażby RTL i "Bild", twierdzą, że wizyta Pereza w Meksyku miała inny cel. Kierowca udał się do ojczyzny, by porozmawiać ze wspierającymi go firmami. Meksykanin jest bowiem świadom tego, że jego przyszłość w dotychczasowym zespole wisi na włosku, bo jego miejsce w Aston Martinie (nowa nazwa Racing Point od roku 2021) ma zająć Sebastian Vettel.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: płynęła ze... szklanką na głowie. Nieprawdopodobny wyczyn Katie Ledecky!

Meksykańscy sponsorzy Pereza, w tym miliarder Carlos Slim, mieli zaoferować Aston Martinowi większe pieniądze w przypadku dalszej współpracy z meksykańskim kierowcą. I temu poświęcona była wizyta 30-latka w ojczyźnie, podczas której najprawdopodobniej zaraził się on koronawirusem.

Tymczasem "La Gazetta dello Sport" twierdzi, że sprawa startów Vettela w Aston Martinie jest już przesądzona. Przypomnijmy, że przy okazji GP Wielkiej Brytanii podobne informacje przekazywał m.in. dziennikarz Ted Kravitz ze Sky Sports. Vettel miał nawet odbyć pasowanie fotela do przyszłorocznego bolidu Aston Martina.

Włosi z "La Gazetta dello Sport" podali, że Vettel w nowym zespole miałby zarabiać 15 mln za sezon. Czterokrotny mistrz świata F1 zostałby nie tylko kierowcą tej ekipy, ale zostałby też globalnym ambasadorem marki Aston Martin. 33-latek miałby pojawiać się w spotach reklamowych i przyczynić się do wzrostu sprzedaży luksusowych samochodów.

Czytaj także:
Robert Kubica ma złe wieści
DTM. Kibice wracają na trybuny

Komentarze (1)
avatar
RobertW18
8.08.2020
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
"Vettel miał nawet odbyć pasowanie fotela do przyszłorocznego bolidu Aston Martina."? Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.