"Działania, a nie slogany". Kierowcy poznali plany F1 na walkę z rasizmem

Materiały prasowe / Alfa Romeo Racing ORLEN / Na zdjęciu: manifestacja przeciwko rasizmowi podczas GP Styrii
Materiały prasowe / Alfa Romeo Racing ORLEN / Na zdjęciu: manifestacja przeciwko rasizmowi podczas GP Styrii

Formuła 1 w sezonie 2021 będzie kontynuować kampanię #WeRaceAsOne, ale nie będzie ona jedynie poświęcona walce z rasizmem. Kierowcy poznali plany F1 i są zadowoleni. - Działania są potrzebne - mówi Lewis Hamilton.

W zeszłym roku Formuła 1 zaczęła kampanię #WeRaceAsOne, która skupiona była na walce z rasizmem i nietolerancją. W efekcie każdy wyścig poprzedzony był krótką manifestacją, w trakcie której kierowcy klęczeli na polach startowych. Prym wiódł w tym Lewis Hamilton.

W tym roku #WeRaceAsOne ma też poruszać inne tematy - takie jak ochrona środowiska czy zrównoważony rozwój. Dlatego m.in. F1 w roku 2021 zrezygnowała z plastikowych butelek w padoku.

Przy okazji testów F1 w Bahrajnie doszło do spotkania z kierowcami, w trakcie którego Stefano Domenicali wyjaśnił kierowcom, jak wyglądać będzie cała akcja w sezonie 2021. - To było naprawdę dobre spotkanie, wykonaliśmy dobry pierwszy krok - powiedział motorsport.com Hamilton.

Aktualny mistrz świata F1 podkreślił, że dla niego ważniejsze są konkretne działania, a nie slogany, z których czasem nic nie wynika. - Stefano Domenicali (szef F1 - dop. aut.) poświęcił trochę czasu na dyskusję na temat tego, jak możemy ulepszyć nasz sport. Niekoniecznie dyskutowaliśmy o tym, jak ma wyglądać ceremonia przed wyścigiem. Formuła 1 wytłumaczyła nam swoje plany i mamy jeszcze do nich wrócić - zdradził kierowca Mercedesa.

- F1 wprowadza pewne poprawki w swojej kampanii, które moim zdaniem są pozytywne. W zeszłym roku było dużo haseł i słów, ale potrzebne są działania. Takie było przesłanie tego ostatniego spotkania - dodał Hamilton.

Formuła 1 w roku 2021 zamierza też uruchomić stypendia dla osób ze środowisk wykluczonych, tak aby na pracę w F1 i zespołach mogli liczyć przedstawiciele państw dotąd nieobecnych w królowej motorsportu.

Dodatkowo jedno z założeń zakłada, by wkrótce lokalna społeczność mogła kupować bilety na wyścigi F1 po niższych cenach. W przypadku osób niepełnosprawnych możliwe jest nawet rozprowadzanie wejściówek za darmo (szczegóły TUTAJ).

Czytaj także:
Hamilton niemal go zniszczył psychicznie
Nie można oczekiwać cudów po Ferrari

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: strzał, rykoszet i... przepiękny gol. Ale miał farta!

Komentarze (2)
avatar
mari
22.03.2021
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Problem z rasizmem zniknie jak Lewis się w końcu zamknie. 
avatar
yes
20.03.2021
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Redaktor ciągle o razizmie, jak gdyby byĺ rasistą. Fizyk na przykład lubi mówić o fizyce... 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.