F1. GP Singapuru odwołane. Władze boją się koronawirusa

Materiały prasowe / Mercedes / Na zdjęciu: tor F1 w Singapurze
Materiały prasowe / Mercedes / Na zdjęciu: tor F1 w Singapurze

Tegoroczne GP Singapuru w F1 nie dojdzie do skutku. Wszystko za sprawą pandemii koronawirusa. Lokalne władze uznały, że organizacja imprezy nie ma sensu w dobie ograniczeń covidowych i restrykcji dotyczących podróży.

W tym artykule dowiesz się o:

GP Singapuru w Formule 1 nie doszło do skutku już w zeszłym roku. Wtedy przede wszystkim zwracano uwagę na fakt, że organizowanie imprezy bez udziału publiczności sprawia, że organizatorzy nie są w stanie na niej zarobić. Zwłaszcza że w Singapurze mamy do czynienia z torem ulicznym, którego budowa pochłania spore koszty.

Obecnie w Singapurze nadal obowiązują ścisłe restrykcje covidowe, przez co w kraju udało się wygasić pandemię koronawirusa. Dlatego też władze uznały, że otwarcie się na świat i zorganizowanie wyścigu Formuły 1 może zniweczyć efekty wysiłków z ostatnich miesięcy.

- Rozumiemy, że nasi fani nie mogą się doczekać kolejnej edycji GP Singapuru. Odwołanie imprezy drugi rok z rzędu to trudna decyzja. Jest jednak konieczna w świetle obowiązujących ograniczeń dotyczących wydarzeń publicznych w Singapurze - powiedział motorsport.com Colin Syn, zastępca szefa GP Singapuru.

ZOBACZ WIDEO: #dziejsiewsporcie: wypadek za wypadkiem. Tak wyglądał wyścig w Genk

- Nie bylibyśmy w stanie zapewnić fanom takich doświadczeń związanych z wyścigiem F1 w Singapurze, jak w ostatnich latach. Równocześnie musimy chronić zdrowie i bezpieczeństwo naszych kibiców, pracowników, wolontariuszy i wielu innych osób. To jest nasz priorytet - dodał Syn.

Formuła 1 nie potwierdziła jeszcze oficjalnie odwołania GP Singapuru. Nie wiadomo zatem, czy w tym terminie uda się zorganizować inny wyścig F1. Rundę na torze Marina Bay planowano na 3 października. W sezonie 2021 z powodu COVID-19 odwołano już GP Chin i GP Kanady. W miejsce wyścigu w Montrealu chciano zorganizować GP Turcji, ale też finalnie nie dojdzie do skutku.

Królowa motorsportu chce, aby sezon 2021 składał się z 23 rund. Realizacja tego planu będzie wymagać jednak sporej kreatywności od szefów F1. Wyścigi zaplanowane bowiem w drugiej części roku stoją pod sporym znakiem zapytania. Dotyczy to m.in. GP USA, GP Meksyku czy GP Brazylii.

Czytaj także:
Sergio Perez zawieszony w próżni
Lewis Hamilton przeprosił zespół

Komentarze (2)
avatar
yes
4.06.2021
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Kubica nawet, gdyby był zgłoszony do startu i tak w Singapurze nie wystartuje... 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.