Konflikt w Mercedesie kwestią czasu. "Russell zacznie grać na nerwach Hamiltonowi"

Materiały prasowe / Mercedes / Na zdjęciu: George Russell (po lewej) i Lewis Hamilton
Materiały prasowe / Mercedes / Na zdjęciu: George Russell (po lewej) i Lewis Hamilton

Dobre wyniki George'a Russella nie robią wrażenia na Lewisie Hamiltonie. Młody kierowca sam twierdzi, że bardziej utytułowany rodak jest nadal liderem Mercedesa. Eksperci przewidują jednak, że konflikt w zespole z Grove jest kwestią czasu.

Po tym jak George Russell został nowym kierowcą Mercedesa, wielu kibiców Formuły 1 zastanawiało się, jak wyglądać będą jego relacje z Lewisem Hamiltonem. W czterech dotychczasowych wyścigach F1 nie mieliśmy sytuacji stykowych pomiędzy Brytyjczykami, ale bez wątpienia na sytuację wpływa kiepska forma stajni z Brackley. Niemcy obecnie nie są w stanie walczyć o czołowe lokaty w F1.

W Hamiltonie zaczyna jednak rosnąć frustracja spowodowana tym, że nie jest w stanie włączyć się do walki o tytuł w sezonie 2022. W tym samym czasie Russell daje z siebie wszystko i konsekwentnie zdobywa punkty. Podczas ostatniego wyścigu F1 na Imoli młody kierowca zajął czwarte miejsce, podczas gdy siedmiokrotny mistrz świata był dopiero trzynasty.

- Wkrótce George zacznie grać na nerwach Lewisowi. Na Imoli to właśnie Russell był jednym z wybitniejszych kierowców. Pojechał bezbłędnie, tak jak Verstappen i Norris - ocenił w "Speedweeku" Gerhard Berger, były kierowca F1 i szef DTM.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: Miss Euro szalała na wakacjach. I to jak!

Dobry rezultat w GP Emilia Romagna sprawił, że obecnie na koncie Russella jest 49 punktów, co daje mu czwartą lokatę w klasyfikacji generalnej mistrzostw świata F1. Hamilton jest siódmy z ledwie 28 "oczkami".

Chociaż rewolucja techniczna w F1 uderzyła w Mercedesa, który nie jest w stanie już dominować nad resztą stawki, to Berger chwali jej efekty. - Nowe bolidy wyglądają lepiej. Czapki z głów przed Rossem Brawnem, który był odpowiedzialny za tworzenie nowych przepisów. Kierowcy mogą wyprzedzać, wyścigi są bardziej ekscytujące - stwierdził Austriak.

Bergerowi nie podoba się jedynie fakt, że nowe maszyny F1 ponownie zyskały na wadze. Obecnie ich masa przekracza nawet 800 kg. - Są jak małe ciężarówki. 800 kg to za dużo. Mieliśmy swego czasu maszyny ważące po 550 kg. Rozumiem jednak to, że silniki hybrydowe pociągnęły za sobą wzrost masy - podsumował były kierowca Ferrari.

Czytaj także:
Od nienawiści do szacunku. Walka, która naznaczy epokę w F1
Afera w F1. Lewis Hamilton obrażany przez pracownika zespołu?

Komentarze (1)
avatar
Astamaniana
2.05.2022
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Russell ma więcej szczęścia bardziej przypadek decyduje że ma tyle punktów ale jak to w życiu bywa suma szczęścia równa się zero. Więc nie ma co się podniecać ! 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.