Polski Komitet Paralimpijski i marka 4F. To już dekada współpracy

4F, największa polska marka sportowa należąca do spółki OTCF S.A., od 10 lat współpracuje z Polskim Komitetem Paralimpijskim. W strojach oficjalnego sponsora polscy sportowcy zdobyli 64 medale podczas pięciu ostatnich edycji Igrzysk Paralimpijskich.

MF
Maciej Lepiato Materiały prasowe / 4F / Na zdjęciu: Maciej Lepiato
W ostatniej dekadzie 4F zaopatrzyło ponad 200 reprezentantów Polski oraz członków sztabu i rodziny paralimpijskiej w ponad 380 zestawów odzieży (w tym ubrania na oficjalne ceremonie otwarcia i zamknięcia paraigrzysk) i akcesoriów sportowych, na które złożyło się łącznie ponad 12 tysięcy elementów.

Największa rodzima marka sportowa wspierała polskich paralimpijczyków podczas najważniejszych imprez międzynarodowych. W strojach 4F polscy parasportowcy wystąpili podczas trzech ostatnich edycji Zimowych Igrzysk Paralimpijskich (w Soczi, Pjongczangu i Pekinie) i dwóch edycji Letnich Igrzysk Paralimpijskich (w Rio de Janeiro i Tokio).

- Współpraca 4F i Polskiego Komitetu Paralimpijskiego to 10 lat wielkich emocji i wzruszeń, podczas których mieliśmy okazję z bliska podziwiać talent, pasję i determinację polskich paralimpijczyków. Dowodem ich profesjonalizmu i zaangażowania są aż 64 medale zdobyte podczas 5 ostatnich edycji Igrzysk Paralimpijskich. Cieszymy się, że mogliśmy towarzyszyć im w tej drodze i życzymy wszystkim parasportowcom dalszych sukcesów - powiedział Igor Klaja, prezes zarządu OTCF S.A., właściciela marki 4F.

ZOBACZ WIDEO: Adamek przemówił po walce z Chalidowem. Nawet nie udawał
Kolekcje 4F przygotowane dla polskich paralimpijczyków wyróżnia przede wszystkim wysoka jakość wykonania, zastosowane technologie i wzornictwo. Ponad połowa kolekcji przeznaczonych na Igrzyska Paralimpijskie w Tokio i Pekinie została uszyta w polskich szwalniach, co pozwoliło ograniczyć ślad węglowy związany z ich produkcją. Działając w duchu mody cyrkularnej, do stworzenia części kolekcji wykorzystano m.in. odpady postkonsumenckie i materiały z recyklingu.

- Stroje marki 4F przygotowane dla polskich paralimpijczyków były każdorazowo idealnie dopasowane do potrzeb zawodników. Z dumą nosiła je także cała polska delegacja. Dedykowane wzory, nowoczesne fasony i zaawansowane technologie wykorzystane w odzieży pozwalały nam pozytywnie wyróżnić się na tle reprezentacji z całego świata - powiedział Łukasz Szeliga, prezes Polskiego Komitetu Paralimpijskiego.

- Występ na Igrzyskach Paralimpijskich z orzełkiem na piersi był dla mnie zawsze wielkim zaszczytem i honorem, a wywalczenie medalu dla Polski spełnieniem największych marzeń. Z marką 4F jako partnerem PKPar-u łączą się moje najpiękniejsze sportowe wspomnienia. Doceniam stroje polskiej marki za świetny design, wysokiej jakości oddychające materiały i dopasowanie kolekcji do naszych potrzeb - dodaje Maciej Lepiato, paralekkoatleta, mistrz paralimpijski w skoku wzwyż z Rio i Londynu, brązowy medalista igrzysk w Tokio.
Na zdjęciu: Maciej Lepiato. Fot. Materiały prasowe/4F Na zdjęciu: Maciej Lepiato. Fot. Materiały prasowe/4F
4F konsekwentnie rozwija partnerstwa sportowe z największymi podmiotami sportowymi w Polsce i na świecie. Marka jest wieloletnim sponsorem m.in. Polskiego Związku Narciarskiego, Polskiego Związku Biathlonu, Polskiego Związku Lekkiej Atletyki i kilku zagranicznych Komitetów Olimpijskich i Paralimpijskich, a także Partnerem Technicznym m.in. Polskiego Związku Koszykówki, trzech klubów piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy, wszystkich zespołów koszykarskiej Orlen Basket Ligi i Orlen Basket Ligi Kobiet czy trzykrotnych zwycięzców siatkarskiej Ligi Mistrzów - Grupy Azoty ZAKSY Kędzierzyn-Koźle.

Do grona ambasadorów 4F należą m.in. Anna i Robert Lewandowscy czy Bartosz Zmarzlik.

Czytaj także: Zmarzlik obok Lewandowskiego. Będzie promował znaną markę
Czytaj także: Michalczewski na otwarciu boiska Fundacji 4F Pomaga w Sychowie. Padły ważne słowa do rodziców

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×