Najlepsza okazała się redakcja CANAL+. Dziennikarze zagrali w szczytnym celu - wsparcia młodych, polskich sportowców, podopiecznych Fundacji Wybiegaj w Przyszłość.
Do rywalizacji w turnieju ORLEN Padel News Cup 2025 stanęło aż 21 ekip redakcyjnych, w tym najpopularniejsi polscy dziennikarze, eksperci mediowi i podcasterzy, m.in. Grzegorz Kajdanowicz, Robert Stockinger, Karol Paciorek, Maja Strzelczyk, Arleta Zalewska, Konrad Piasecki.
ZOBACZ WIDEO: "Nie dam sobie tego wmówić". Stanowcza reakcja Zmarzlika
W pierwszej edycji Drużynowych Mistrzów Polski Dziennikarzy w Padlu najlepsza okazała się drużyna CANAL+ w składzie Bartek Ignacik , Klaudia Jans-Ignacik, Marcin Żewłakow, Joanna Sakowicz-Kostecka, Maciej Zaręba, Maciej Łuczak. Po niezwykle zaciętym meczu, team pod wodzą "Turbokozaka” zwyciężył w finale z zespołem TVP Sport (Marcin Rams, Maja Strzelczyk, Agnieszka Prachniak, Robert Podoliński, Aleksander Roj, Kuba Wawrzyniak). W walce o trzecie miejsce drużyna TVP (Robert Stockinger, Ola Rajewska, Ania Kiełbasińska, Przemysław Sroka, Marek Bukowski i Tomasz Kłos) pokonała ekipę Eurosportu (Piotr Karpiński, Justyna Kostyra, Marek Furjan, Piotr Kaszubski, Michał Lewandowski, Paula Kania-Choduń).
- Bardzo się cieszymy, że udało nam się zintegrować środowisko dziennikarskie i tak wiele osób przyłączyło się do naszej misji popularyzowania padla w Polsce – mówi Tomasz Smokowski, inicjator i organizator wydarzenia. - Padel to prawdziwie nowoczesny, inkluzywny sport. Na całym świecie porwał już 30 mln ludzi, w tym bardzo wiele młodych osób. Co ważne, aż 40% grających stanowią kobiety! Padel rośnie w siłę, a my mamy na tej drodze mocnych sprzymierzeńców – dodaje Smokowski. Sponsorem tytularnym turnieju został bowiem ORLEN.
- Padel to sport, który w Polsce dopiero zdobywa popularność, a jego największą siłą jest zdolność łączenia ludzi i budowania wspólnoty. Cieszymy się, że byliśmy partnerem tego wyjątkowego turnieju, skierowanego do dziennikarzy i przedstawicieli szeroko rozumianego ekosystemu mediów. Mamy nadzieję, że również oni przyczynią się do popularyzacji tej dyscypliny - mówi Michał Rutkowski, Dyrektor Biura Sponsoringu Sportu, ORLEN. – Dla naszej firmy aktywizacja fizyczna ludzi na każdym etapie życia, od dzieci i młodzieży po dorosłych, jest niezwykle ważna, a widok uczestników świetnie bawiących się na korcie był dla nas prawdziwą radością.
Zagrali dla polskiego sportu!
Całość opłat startowych za udział w turnieju została przekazana na rzecz Fundacji Wybiegaj w Przyszłość, działającej na rzecz rozwoju polskiego sportu. Swoją cegiełkę dołożył też Bank BNP Paribas, sponsor turnieju, który każdy rozegrany gem przeliczył na pięciozłotówki na wsparcie programu stypendialnego "Wybiegaj w Przyszłość”. Łącznie udało się rozegrać aż 2227 gemów!
Do rywalizacji w turnieju dołączyli też gościnnie wybitni polscy sportowcy, m.in. Maja Włoszczowska, Iwona Niedźwiedź, Anna Kiełbasińska oraz Adrianna Sułek-Schubert i Jakub Szymański, członkowie ORLEN Team.
Zobacz relację z turnieju!
Zapraszamy do obejrzenia relacji z turnieju ORLEN Padel News Cup w Kanale Sportowym, a także w serwisach pozostałych partnerów medialnych imprezy: na kanale YouTube TVP Sport i w serwisie WP SportoweFakty.
ORLEN Padel News Cup jest sponsorowany przez ORLEN, BNP Paribas oraz HEAD. Partnerami turnieju są: ZPUE S.A., Mana Padel, Kuchnia Vikinga i Newline Interactive. Wirtualna Polska, TVP Sport i Kanał Sportowy objęły wydarzenie patronatem medialnym. Organizatorem turnieju jest Agencja Sportfolio.