Nikola Rospęk - lubi

  • Nikola Rospęk lubi Komentarz

    ...jeszcze Tony Rickardsson w Ostrowie - 2 mecze w 1992...

  • Nikola Rospęk lubi Komentarz

    Pan Krzystyniak jeden z mądrzejszych ludzi jakich ostatnio słysze

  • Nikola Rospęk lubi Komentarz

    6 -7 marzec w Kaliszu tenis DAVIS CUP .. BEZ PUBLICZNOŚCI !! Dzisiaj gra Kalisz w ręczną i na trybunach publiczność !!!!!! GDZIE SENS I LOGIKA ?!

  • Nikola Rospęk lubi Komentarz

    Nie czaje jak mogli wypuscic Jeppesena. Gość z potencjałem na elige

  • Nikola Rospęk lubi Komentarz

    a co tvp ma do zaoferowania poza mszą i martyniukiem?

  • Nikola Rospęk lubi Komentarz

    Panie Fiałkowski ja jestem innego zdania .Owsem każdy patrzy w sporcie zawodowym na kasę .Nigdzie tak nie zarabiają zawodnicy na świecie jak w Polskiej lidze żużlowej .Owszem klubom wpływy z telewizji mogą się podnieś .Teraz kto ma lepsze plecy tam i telewizja gościć będzie w sezonie częściej ,jak się czyta więcej kasy spadnie klubowi,Czy transmisja jest lepszej jakości jak na 1 kanale TVP oglądając piłkę skoki narciarskie różnicy nie ma jedynie w zależności jaki jest telewizor w danym domu . Popularność sportu żużlowego żadna Podstawowy widz co ogląda kanały ogólnodostępne gdyż na inne ,,+ ,, go nie stać a takich jest ponad 60% mieszkańców RP, Panie Fiałkowski jaka to reklama ? Kibice fani ,którzy w tym siedzą po uszy tak kombinują na różne sposoby że mają ten kanał .Takich p Kowalczyków po takiej pańskiej promocji Fiałkowski będzie o wiele więcej ja się nie dziwię sami o to zabiegacie,Później nie dziwcie się że mało kto zna Bartka z podstawowych widzów TVP.

  • Nikola Rospęk lubi Komentarz

    Tylko ta kasa,a gdzie promocja dystypliny? Przez kolejne 5 lat nikt po za kibicami zuzla nie bedzie wiedzial kto to jest Bartek Zmarzlik czy Patryk Dudek, tak ze panowie prezesi nie obrazajcie sie jezeli ktos o zuzlu bedzie mowil ze to dystyplina niszowa, sami do tego doprowadzacie
















  • Nikola Rospęk lubi Komentarz

    Czyli dalej zuzel bedzie niszowym sportem ,nawet zmarzlik mowil ze trzeba isc z zuzlem do otwartych kanalow ,a tu sie betonuje zuzel na wiele lat .
    Po tej umowie z zuzla nie bedzie nic ,sponsorzy nie chca wchodzic bo nie ma zasuegu ogulnodostepnego ,no i zawodnikow juz nie bedzie .
    Ale przez te kilka lat ta telewizja zarobi swoje ,a potem przeniesie sie na cos innego.
    Brawo.

  • Nikola Rospęk lubi Komentarz

    Skoro 90% Polaków jest kibicami piłki i nie znają Zmarzlika to dlaczego Lewandowski z nim przegrał i to z taką stratą?

  • Nikola Rospęk lubi Komentarz

    Zmarzlik IMS na zuzlu(i to dopiero trzeci w historii naszego zuzla). Lewandowski...? Jakos zaden jego tytul nie przychodzi mi do glowy... Chyba, ze mistrz bundesligi...? Sorki, ale bundesliga interesuje mnie tak, jak zeszloroczny snieg! Chyba jasne kto powinien zostac najlepszym sportowcem roku...

  • Nikola Rospęk lubi Komentarz

    Lewandowski to niech sobie zostanie sportowcem roku ale w Niemczech.To jet plebiscyt o sportowcach którzy odnoszą sukcesy i zdobywają medale dla Polski .

  • Nikola Rospęk lubi Komentarz

    Panie ale to jest wybór polaków a niemców celebryta od smartfonów i niech tam go wybierają to może wtedy wygra

  • Nikola Rospęk lubi Komentarz

    To był taki fajny stadion. A dziś?

  • Nikola Rospęk lubi Komentarz

    Fakt faktem, zupełna dowolność na pozycji rezerwowego dałaby niekiepskie pole do popisu taktycznego.

  • Nikola Rospęk lubi Komentarz

    Komentarz usunięty

  • Nikola Rospęk lubi Komentarz

    Okoń w Ostrowie na na co On komu ?? No chyba że jako mechanik :)

  • Nikola Rospęk lubi Komentarz

    Moim zdaniem ROW i Ostrovia ale jak już ktoś wspomniał kwestia gustu. Mi po prostu podoba się tak sposób wpisania loga plus barwy klubowe.
    NIe dziwi mnie też, że w ekstralidze wygrał Motor bo kevlary jak i wszystkie stroje dla kibiców mają naprawdę fajnie zaprojektowane. Inne kluby mogą się na nich wzorować.
    Szczególnie ROW jak chodzi o koszulki i bluzy, bo to jakaś tragedia u nas. Niedość, że co koszulka to inny zielony to jeszcze design taki jakby to sekretarka prezesa między jedną a drugą kawą w paintcie "zaprojektowała" ;)

  • Nikola Rospęk lubi Komentarz

    Wybrzeże i Ostrowia reszta za ciemną A Orzeł za jasny.

  • Nikola Rospęk lubi Komentarz

    Ostrovia i Gdansk ma najladniejsze

  • Nikola Rospęk lubi Komentarz

    Najnudniejsza Liga Swiata.1 liga ciekawa,2 tez a w Ekstra nuda,nuda nuda,i ja wychodze ze stadinu