Wielkimi krokami zbliża się 80. edycja Tour de Pologne. W tym roku w wyścigu rywalizować będą 23 najlepsze drużyny świata oraz pięć, które otrzymało "dziką kartę". Wśród tych drugich znalazła się reprezentacja Polski.
Na dwa dni przed początkiem zmagań miała miejsce konferencja prasowa z udziałem firmy InPost, Polskiego Związku Kolarskiego oraz Fundacji Rozwoju Polskiego Kolarstwa. Poznaliśmy na niej nowego sponsora strategicznego.
Firma InPost zdecydowało się podjąć współpracę z Fundacją Wspierania Polskiego Kolarstwa. Dzięki temu reprezentacja Polski będzie mogła liczyć na wsparcie podczas zbliżającego się TdP oraz sierpniowych mistrzostw świata w Glasgow.
ZOBACZ WIDEO: Ludzie Królowej #4. Anna Kiełbasińska walczy nie tylko z rywalkami. "Od dwóch lat jestem na lekach"
- W sporcie szukamy tego, co wartościowe, wyjątkowe i świeże, dlatego zaangażowaliśmy się w strategiczne wsparcie polskiego kolarstwa. To dyscyplina, która ma bardzo duży potencjał rozwoju. Rower to też przyjazny środowisku sposób transportu, co koresponduje z naszym konsekwentnym proekologicznym podejściem i dążeniem do minimalizowania śladu węglowego. Jako InPost, wesprzemy reprezentantów Polski rywalizujących na najważniejszych międzynarodowych wyścigach, ale będziemy też rozwijać młode talenty w drodze na kolarski szczyt. Współpracę z Polskim Związkiem Kolarskim wykorzystamy również na polu biznesowym jako efektywną platformę do prowadzenia działań komunikacyjnych i marketingowych, budujących świadomość oraz pożądany wizerunek marki - powiedziała dyrektor marketingu InPost, Izabela Karolczyk-Szafrańska.
- Cieszymy się, że InPost dostrzegł ogromny potencjał polskiego kolarstwa. To dla nas zaszczyt i powód do dumy. Współpraca z tak cenionym partnerem to ogromny krok dla postępu oraz nowego otwarcia w polskim kolarstwie. Dzięki naszej Fundacji zaangażowanej w tę współpracę będziemy mogli bezpośrednio wspierać kolarzy na każdym etapie ich rozwoju i kultywować rowerowe tradycje wśród amatorów - to z kolei wypowiedź Rafała Makowskiego, prezesa PZK.
To kolejny raz, gdy InPost zdecydował się wesprzeć polski sport. W zeszłym roku firma zdecydowała się na współpracę z PZPN. W ostatnim czasie zabrała ona głos po tym, jak wybuchła afera z Mirosławem Stasiakiem (więcej TUTAJ).
Ponadto ma pod swoimi skrzydłami szereg sportowców, Konrada Bukowieckiego, Marcina Krukowskiego, Rocha Krukowskiego, Roberta Urbanka, Wojciecha Nowickiego, Weronikę Baszak oraz Aleksandrę Kowalewską.
Przeczytaj także:
Polak ukarany. Nie wystąpi w mistrzostwach świata