Polski Związek Kolarski ma nowego sponsora. Wspiera już PZPN

PAP / Andrzej Grygiel / Na zdjęciu: Patryk Stosz
PAP / Andrzej Grygiel / Na zdjęciu: Patryk Stosz

Już w najbliższą sobotę rozpocznie się Tour de Pologne. Tuż przed startem Polski Związek Kolarski zyskał sponsora strategicznego, którym została firma InPost. To dobra informacja dla reprezentacji Polski, która otrzyma wsparcie niczym PZPN.

W tym artykule dowiesz się o:

Wielkimi krokami zbliża się 80. edycja Tour de Pologne. W tym roku w wyścigu rywalizować będą 23 najlepsze drużyny świata oraz pięć, które otrzymało "dziką kartę". Wśród tych drugich znalazła się reprezentacja Polski.

Na dwa dni przed początkiem zmagań miała miejsce konferencja prasowa z udziałem firmy InPost, Polskiego Związku Kolarskiego oraz Fundacji Rozwoju Polskiego Kolarstwa. Poznaliśmy na niej nowego sponsora strategicznego.

Firma InPost zdecydowało się podjąć współpracę z Fundacją Wspierania Polskiego Kolarstwa. Dzięki temu reprezentacja Polski będzie mogła liczyć na wsparcie podczas zbliżającego się TdP oraz sierpniowych mistrzostw świata w Glasgow.

ZOBACZ WIDEO: Ludzie Królowej #4. Anna Kiełbasińska walczy nie tylko z rywalkami. "Od dwóch lat jestem na lekach"

- W sporcie szukamy tego, co wartościowe, wyjątkowe i świeże, dlatego zaangażowaliśmy się w strategiczne wsparcie polskiego kolarstwa. To dyscyplina, która ma bardzo duży potencjał rozwoju. Rower to też przyjazny środowisku sposób transportu, co koresponduje z naszym konsekwentnym proekologicznym podejściem i dążeniem do minimalizowania śladu węglowego. Jako InPost, wesprzemy reprezentantów Polski rywalizujących na najważniejszych międzynarodowych wyścigach, ale będziemy też rozwijać młode talenty w drodze na kolarski szczyt. Współpracę z Polskim Związkiem Kolarskim wykorzystamy również na polu biznesowym jako efektywną platformę do prowadzenia działań komunikacyjnych i marketingowych, budujących świadomość oraz pożądany wizerunek marki - powiedziała dyrektor marketingu InPost, Izabela Karolczyk-Szafrańska.

- Cieszymy się, że InPost dostrzegł ogromny potencjał polskiego kolarstwa. To dla nas zaszczyt i powód do dumy. Współpraca z tak cenionym partnerem to ogromny krok dla postępu oraz nowego otwarcia w polskim kolarstwie. Dzięki naszej Fundacji zaangażowanej w tę współpracę będziemy mogli bezpośrednio wspierać kolarzy na każdym etapie ich rozwoju i kultywować rowerowe tradycje wśród amatorów - to z kolei wypowiedź Rafała Makowskiego, prezesa PZK.

To kolejny raz, gdy InPost zdecydował się wesprzeć polski sport. W zeszłym roku firma zdecydowała się na współpracę z PZPN. W ostatnim czasie zabrała ona głos po tym, jak wybuchła afera z Mirosławem Stasiakiem (więcej TUTAJ).

Ponadto ma pod swoimi skrzydłami szereg sportowców, Konrada Bukowieckiego, Marcina Krukowskiego, Rocha Krukowskiego, Roberta Urbanka, Wojciecha Nowickiego, Weronikę Baszak oraz Aleksandrę Kowalewską.

Przeczytaj także:
Polak ukarany. Nie wystąpi w mistrzostwach świata

Źródło artykułu: Informacja prasowa