W tym momencie dla kategorii OPEN prowadzona jest już lista rezerwowa. Cały czas można natomiast zgłaszać drużyny żeńskie - zapisy do udziału w rozgrywkach "Girls Only" prowadzone są na stronie www.and1.plej.pl .
AND1 BASKET TOUR 2012 to piąta edycja trasy koszykarskiej sponsorowanej przez markę AND1. Tegoroczna odsłona odbyła się już w Łodzi, Sopocie oraz Krakowie. W turniejach udział wzięło kilkaset osób.
Poza rozgrywkami w kategoriach Open, Girls Only i Junior, dodatkową atrakcją turniejów są konkursy wsadów, rzutów za 3 punkty oraz pokazy freestyle. Na zwycięzców czekają m.in. vouchery na produkty marki AND1.
Dokładne lokalizacje rozgrywek, formularz zgłoszeniowy dla drużyn, a także zdjęcia i filmy z imprez znaleźć można na stronie www.and1.pl .
Informacje o turnieju w Warszawie:
22.09.2012 (sobota) – Warszawa, Boiska przy metrze Wilanowska (róg ul. Niepodległości i ul. Wilanowskiej)
OPRAWA MUZYCZNA: DJ Kosti
PROWADZĄCY: Bartek Nowosielski
KONKURSY: slam dunk i 3 pkt. Shootout
HARMONOGRAM:
10:00 - start turnieju
14:00 - zakończenie fazy grupowej
14:30 - konkursy
15:00 - faza pucharowa
17:30 - zakończenie całego turnieju
Wpisowe na turniej: 50zł; więcej informacji na www.and1.pl.
Poprzednie turnieje w ramach And1 Basket Tour 2012:
26.08.2012 (niedziela) – Łódź, Rynek Manufaktury – Przy Plaży
01.09.2012 (sobota) – Sopot, Boiska przy ul. Książąt Pomorskich 16/18
16.09.2012 (niedziela) – Kraków, Boiska na osiedlu studenckim AGH (ul. Reymonta / ul. Czarnowiejska)
Sponsor: AND1
Partner strategiczny: Go Sport
Organizator: Agencja Plej
Patroni medialni: 4Fun.tv, Radio ESKA, MVP Magazyn, WO24.pl, Sportowefakty.pl, Aktivist.pl, Freestyle.pl, PROBASKET.pl, CGM.pl, Hip-hop.pl, RapDuma.pl.
O marce: AND1 to marka koszykarska założona przez pasjonatów tej dyscypliny w 1993 roku jako alternatywa dla producentów masowych. W jej ofercie znajdują się buty, odzież i akcesoria dla osób uprawiających koszykówkę. Nazwa nawiązuje do popularnego zwrotu amerykańskich komentatorów; kiedy gracz zostaje sfaulowany przy próbie rzutu i piłka wpada do kosza, komentator często mówi: and one! 20% graczy ligi NBA ma produkty tej marki.